Ik heb vandaag frambozenbladthee aangeschaft en zit nu aan het eerste kopje! (niet te drinken) maar heeft iemand hier ervaring mee? en hoe was de bevalling? toen jullie zijn begonnen met het drinken hoeveel weken waren jullie toen en met hoeveel weken ben je bevallen? en is er een kans dat de bevalling eerder komt door deze thee?
Bij beide zwangerschappen heb ik vanaf 37 weken deze thee gebruikt. Of ik daardoor eerder ben bevallen zal ik nooit weten, aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb . Ik bevallen met 41+2 en 41+4, niet heel vroeg dus. Wat het doet (schijnt) dat het de ontsluiting bevorderd. Dat kloptebij mij wel, geen supersnelle bevallingen maar wel mooi in opbouw. Rustig en goede weeen. Oudste in 7 uur bevallen en jongste vanaf de eerste wee in 6 uur. Bij deze zwangerschap ga ik het wel opnieuw gebruiken.
Dat lijkt me opzich ook al fijn en dat de weeen goed te behappen zijn! Want wil graag proberen thuis te bevallen als mijn lichaam en vk dat toelaat natuurlijk. Daarom dacht ik dat dit dan misschien wel positief kan werken. Heb je veel bloed verloren tijdens de bevallingen? want geloof dat het daar ook bij helpt Ik heb op dit moment een 1 cm ontsluiting.. heb ook wel steekjes en krampjes.. Zou het helpen doorzetten van de echte weeen?
Het heeft geen nut op doorzetten van weeën. Meer met het samentrekken van baarmoeder na zwangerschap en het verstrijken van je baarmoeder mond. Ik ben zelf 2 keer in 4 uurtjes bevallen en heb maar 9 dagen gevloeid. Bloedverlies tijdens bevalling was zo'n 200 ml. Vrij normaal. Hoop dat je snel je kleintje op je buik hebt! Oh ben met 36 weken begonnen 3 kopjes per dag. Nu weer.
Ik heb de thee wéken gedronken. Ben er dus niet vroeger van bevallen, maar kleintje was er wel met 5 kwartier En herstel ging ook goed en bloedverlies was minimaal..