Goedemiddag, Momenteel ben ik 25 weken zwanger, eigenlijk vanaf 8 weken zwangerschap verlies ik al bruin bloed. dat heb ik helaas met de eerste ook gehad maar dat stopte met 3 maanden en kreeg ik zwangerschaps vergiftiging. Een maandje geleden begon het bloed helaas niet alleen meer bruin te zijn maar vloeide ik ook rood helder bloed.. In paniek gebeld en mocht gelukkig meteen komen.. Alles zag er goed uit maar ze twijfelde wel of me placenta niet laag lag. Dit is nu al meerdere keren gebeurd dat ik pijnloos helder rood bloed verlies en alleen na het plassen. NA 4 x opgenomen te zijn geworden en niet kunnen vinden dan dat alles goed was sta ik nog steeds voor een raadsel.. Ze zien niet echt of er nou een flapje voor me BMM ligt.. Maar ik verlies nu wel elke dag rood bloed.. en daarna gaat het weer over naar bruin.. Ik neem nu elke keer me rust hele dag liggen en dan verlies is niets maar op het moment dat ik ga plassen gebeurt het. Eigenlijk moet je na elke bloeding bellen maar dit is nu al een week zo en om nou elke keer te bellen om vervolgens niets te vinden en na een dag weer naar huis?? weet iemand iets meer hier van?? is dit een beginnende placenta loslatiing ???? of wat is dit in hemels naam als zelf het ziekenhuis het niet weet?
hoi als het ziekenhuis het niet weet wordt het heel lastig. Ik kan er dan ook niet zoveel over zeggen. Is er wel uitgesloten dat het niet gaat om een aambei of eventueel blaasontsteking? Komt het bloed echt uit de vagina? Mirjam
Ja dit is echt vaginaal bloed verlies. Ze denken dat het me placenta is maar kunnen het niet goed zien?