Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duo Penotti, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag 28 JUNI ben ik ongesteld geworden (mijn cyclus daarvoor had 28 dagen, dus daar ga ik nu maar even weer vanuit). Dat zou betekenen dat ik As. Vrijdag 26 JULI weer ongesteld zou moeten worden.

Afgelopen zaterdag en zondag had ik een beetje spotting (heeeel klein beetje oud bloed). Omdat het ongeveer precies een week is voor ik ongesteld zou moeten worden, kan dit een innesteling zijn geweest?

Mijn vriend en ik passen het: voor het zingen de kerk uit, toe. We gebruiken geen anti conceptie omdat we hadden gezegd eind dit jaar (december ofzo) zwanger te willen worden.

Wat denken jullie?
    Zowieso ga ik volgende week maandag er even een test tegenaan gooien.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zou kunnen dat het een innestelling is geweest. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat je cyclus nog wat rommelig is na je bevalling bijvoorbeeld.

Maar waarom niet kiezen voor condooms als jullie aan het einde van het jaar voor een kindje willen gaan? Snap dat een kindje welkom is, maar als je zo bewust kiest voor 'dan gaan we er voor' snap ik niet dat je kiest voor de onbetrouwbaarhied van voor het zingen de kerk uit.

3. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk niet dat ik een rommelende cyclus heb. 1e x was 32 dagen, 2e x 30 dagen en 3e x 28 dagen.

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had ik helemaal geen spotting, maar vandaag weer een beetje lichtroze bij het afvegen.

Volgens mij is het dan geen innesteling meer he?
    Een innesteling kan toch niet 2 dagen duren, dan 1 dag wegzijn en dan weer beetje lichtroze?

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    5 tot 10dgn gemiddeld na je ei is je innestelling

weet niet wanneer je eisprong was?

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet ik ook niet. Ben niet bezig met zwanger worden namelijk. Maar als ik uitga van 28dagen zal het ongeveer de 12e geweest zijn?

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Dat is het moeilijke als je standaard 28 dgn neemt en het berekent via calculator die kent je lichaam niet en weet niet wanneer exact je eisprong is aangezien je ook niet precies weet of je 28 dgn hebt.

zie dat je net bevallen bent wilt niet gelijk zeggen dat je cyclus na 3 rondes stabiel is.

8. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier ook hetzelfde, normaal een cyclus van 28 dagen maar de vorige maand was dat 34 dagen. Ik weet nu dus niet precies wanneer me NOD is.

Laaste menstruatie was ook 28 juni en gister bij het afvegen en op me broek had ik bruinverlies. Ben benieuwd of dat een innesteling kan zijn, hopelijk wel...:) We zitten in ronde 10.

9. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he!, Is een beetje lastig te weten waar je vanuit moet gaan ja. Als je bijna elke maand een cyclus hebt van 28 maar alleen laatste maand van 34, zou ik gewoon gemiddeld aanhouden van 31 dagen ofzo.

Spannend dat bloedverlied. Heb je in die 10 mnd nog niet eerder gehad? Omdat het gebeurt is op day 27, kan het niet de beginselen zijn van je menstruatie? Dat lijkt me in jouw geval meer logisch.. :( Ik hoop natuurlijk van niet.

Wanneer ga je testen?

10. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0

Ja echt spannend, dit heb ik namelijk voor het eerst in deze 10 maanden:( Vanmorgen geen bruinverlies meer gezien dus ik vraag me echt af. Normaal als me menstruatie eraan komt heb ik eerst erg buikpijn en dan zie ik gelijk rood. Ik heb me banner gesteld op 28 dgn vandaar dat er nu day 27 staat. Als ik weer een cyclus heb van 34 dagen zou me NOD op 01aug zijn. Ik ben zo bang om te testen...:(

Wanneer ga jij weer testen?

11. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat word een spannende 11e ronde dus haha. Ik hoop het voor je.
    Ik ga ws vrijdagochtend testen. Jij ook?

12. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Ik zag net weer bruinverlies dus kijk het even aan... Zo frustrerend dit :(

13. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meis, hoe is het nu?
    Rode duivels doorgezet? Geen goed teken dat je zo laat in je cyclus bruinverlies hebt.

14. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    Hallo,

Ik zit een beetje met hetzelfde, normaal altijd de 28e van de maand mijn menstruatie, afgelopen maand ook opeens de 1e ipv de 28e geworden. Nou had ik de 15e en de 16e lichtroze bij het afvegen, toen even niets meer, en de 19e opeens bij het afvegen helder rood bloed dit had ik maar 2x , en daarna niks meer gehad. Nu wat last telkens van buikpijn onderin, voor de rest nergens last van.
    Vandaag wel een testje gedaan, maar negatief, misschien toch te vroeg getest, zou nu ook even niet meer weten wanneer mijn menstruatie nu komt. Ga maar gewoon weer uit van de 28e zoals normaal.
    Heb ook nog nooit eerder dat lichtroze gehad, en dat helder rood bloed, weet ook even niet wat k moet denken aangezien ik voor de rest nergens last van heb.

15. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    @ Duo Penotti: Hoiii nog steeds geen rode duivels hier te bekennen, nog steeds alleen bruin bij het afvegen. Verder geen buikpijn niks. Wel ben ik sinds eergisteren misselijk en af en toe zere borsten. Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, kan ook zijn dat mn menstruatie doorzet. Wat kan een mensenlichaam toch ingewikkeld zijn soms :( Ga jij morgen nog testen?

@ MariskaM: Wat lastig dit he, zelfde heb ik ook. Ik heb geen idee wanneer me NOD zou kunnen zijn. Als me cyclus 28dgn is dan zou morgen me NOD zijn, maar zeker weet ik het ook niet. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je :)

16. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Sermar84 heb jij inmiddels al een test gedaan?

17. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0

Nee nog niet, ik denk morgenochtend het bruinverlies maakt me zo onzeker :(

18. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik snap het volkomen! Duim en hoop met je mee!

19. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal in hetzelfde schuitje...
    Hier vanmiddag heeeeeeeel klein beetje lichtroze op het papiertje met afvegen. Daarna niets meer. Maar denk dan toch dat ik 1 deze dagen ongesteld ga worden dus morgen ga ik nog geen test doen. Wacht het even af tot zondag of maandag.

20. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina