Bloedverlies.. :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fay2014, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hi allemaal, sinds vorige week lid van dit forum.. Het begon met wat vragen over de eerste zwangerschapssymptomen en toen kon mijn geluk niet op met een positieve test..

Helaas vanaf Vrijdag bruinverlies wat Zaterdag overging naar wat rood. Gister weer bruinverlies en nu ga ik net plassen en is het weer rood.

Vanmorgen bij de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar de geneacoloog. Hier kan ik morgen om 9 uur terecht..

Ik ben zo bang.. was nog lichtjes positief dat het al snel weer bruin was maar nu is het weer rood :(.. Het zijn wel kleine hoeveelheden, eigenlijk heel weinig in mijn inlegkruisje en vooral bij afvegen.. Heeft iemand hier ervaring mee???

Kan heel de dag wel huilen..

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik heb er geen ervaring mee.

Blegh, krijg gewoon een knoop in mijn maag bij het lezen van je verhaal. Veel sterkte meid.

Ik hoop dat het een soort bloeding is als dat van een innestellingbloeding!

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier helaas geen goede ervaringen mee.. Het is 50/50 of het goed gaat of niet. Hopelijk slaat het bij jou de goede kant op. Sterkte meis...

4. Ik heb van week 7 tot week 9 hier last van gehad.... en ben nu 28 weken zwanger. Het kan dus wel... Maar het blijft helaas toch afwachten :(

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hier geen positief verhaal. Vandaag gehoord dat mijn bloedverlies wel een miskraam is geweest.
    Mijn gyn zei dat ie vrijdag iemand had gehad die veel bloedverlies had en dat daar alles goed bij was.
    Hopelijk voor jou een positief uitslag morgen.
    Ik duim voor je.

6. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Bedankt voor de reacties. Ondertussen is het weer bruin? :(
    Wat is de onzekerheid toch verschrikkelijk. Lees inderdaad veel verhalen dat het 2 kanten op kan.

Ben zo zenuwachtig voor morgen, hoop zo dat ze wat kunnen zien..

7. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    En hoe was het bij de gyn..hopelijk goed nieuws.Bloedverlies zegt gelukkig niet altijd dat het verkeerd is!!

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Zoals al eerder gezegd kan het twee kanten op gaan.
    Ik heb bij 3 zwangerschappen bloedverlies gehad. welke allen met bruin verlies begonnen. bij de tweede had ik ook van week 7 en 8 bruin verlies, maar dat is een gezonde dochter van 1,5 jaar geworden. De andere twee zijn uiteindelijk in een miskraam geeindigd.
    Nu ben ik weer zwanger en ik ben als de dood dat ik weer wat bloedverlies ga krijgen, maar er valt nu eenmaal heel weinig van te zeggen. Helaas kan een gyn ook geen garanties geven. Het enige wat ze kunnen bevestigen is dat het echt mis is. Als het er nu nog goed uit ziet, hoeft het niet te betekenen dat het goed blijft gaan.

De natuur beslist. Als het vruchtje niet goed is, dan zal het helaas afgestoten worden. Meestal met een goede reden.

ik duim voor je dat het gewoon goed blijft gaan.

9. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Ben niet veel wijzer geworden. Gynaecoloog kon niet niets zien behalve dat mijn baarmoeder en eierstokken er goed uitzien. Heb ik nu alleen zo weinig aan. Heb een nieuwe afspraak voor volgende week Dinsdag staan. Hoop dat er dan wel wat te zien valt. Heb wel bloed geprikt om mijn Hcg waarde te bepalen.. Word hier morgen na 3 uur over terug gebeld.

Ik ben zo bang dat ik morgen een telefoontje krijg dat er helemaal geen Hcg in mijn bloed te vinden is. Wat een verschrikkelijke dagen zijn dit, je zou moeten genieten van je zwangerschap maar zit alleen maar in de stress.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hoe ver ben je evt met een zwangerschap? Nog maar kort he?

Ik heb dubbel verhaal. De eerste keer dat ik zwanger was, werd het een miskraam met 10 weken. Maar dat begon met acuut helderrood bloedverlies, en niet te weinig.. Dat ging dus inderdaad niet goed.

Bij m'n laatste zwangerschap had ik ook weer bloedverlies maar dat was net als bij jou, bruin en rood en weer bruin.. Dat heeft echt een paar weken aangehouden en kan me jouw stress dan ook erg goed voorstellen. Uiteindelijk is het goed gekomen en is ze nu alweer 14 maanden... Het kan dus twee kanten op gaan. Ik hoop dat ze je zsm bellen zodat je meer duidelijkheid hebt. Ik duim voor je!!!

11. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    11 juli was mijn laatste menstruatie. dus inderdaad als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben is het nu 4 + 5 wkn. Dus inderdaad nog pril.

Momenteel eigenlijk alleen nog wat bruine korrelige afscheiding, heel weinig.. Poeehh, wordt een lange dag..

Krijg wel weer wat hoop door de reacties, merk wel dat het toch wel vaker voorkomt en niet altijd met slechte afloop.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Sterkte met wachten, probeer wat afleiding te zoeken anders.. dan duurt de dag misschien iets minder lang naar je gevoel.

13. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb deze zwangerschap een echo bij 4w5d gehad en daar was toen ook nog maar heeeeeel weinig op te zien. Echt een heel klein zwart stipje. Ik denk dat als ik een dag eerder was geweest dat er niets te zien was geweest. Dus het zou kunnen dat het echt te vroeg was voor een echo.
    Succes met wachten!

14. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Ben aan het werk, maar kan me maar moeilijk ergens toe zetten.. Net wederom naar de wc en nu was het een bruine korrelige substantie. Zo raar allemaal..

15. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Lastig. Heb zelf van ong week 5 tot week 12/13 bloedverlies gehad. Meestal bruin en soms met afvegen rood. Heb er veel stress van gehad. Bij mij bleek mijn slijmvlies gevoelig er was dus niks mis met de zwangerschap. Nu al 22 wkn zwanger en alles gaat hoed. Hoop dat t bij jou ook zo gaat!

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bruin bloed is niet erg, is achter gebleven wat er nog even uitkomt.
    Pas als je helder rood bloed verliest en vaak met krampjes, is het een ander verhaal...
    Ik heb bij beide een poos bruin soms lichtroze afscheiding gehad... Allebei kerngezond! ;)

17. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Telefoontje van het ziekenhuis gehad. Volgens de gynaecoloog ben ik niet (meer) zwanger.. Hcg waarden waren er niet tot nauwelijks.. Wat ik alleen niet snap, is dat ik veeeel minder bloed heb verloren dan bij een menstruatie, zou het zich dan nog af moeten zetten??

18. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Heb nog wel last van mijn liesstreek, verder mn buik niet echt...

19. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    He meid, wat balen zeg. Wel vreemd.
    Je hoeft nu ook geen echo te krijgen om te zien of je "schoon bent'?

Sterkte!

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    zo erg voor je :( heel veel sterkte
    bij mij begon het krampen en bloeden pas na enkele dagen en pas daarna moest ik op controle of ik schoon was

Deel Deze Pagina