2 weken na miskraam wordt test donkerder

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tries123, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames
    Ik heb even een vraagje
    Vandaag precies 2 weken geleden is mijn moskraam begonnen (ik was toen 5.5 weken) die ochtend had ik bij afvegen wat bloedverlies en toen heb ik nog een test gedaan die veel livjter dan daarvoor uitwees. Toen wist ik dat het mis was. Na 4 dagen was het vloeien gestopt en bij een echo bleek mijn baarmoeder al nagenoeg "schoon"
    Nu heb ik uiteraard ook veel gelezen in die dagen en ik weet dus dat hcg nog wel een tijdje in je lichaam kan blijven.
    Om over een paar weken niet een onterechte positieve test in handen te hebben had ik al direct besloten elke zaterdag een test te doen om te zien wanneer ik helemaal negatief test (gelukkig ik kv 2 voor 5 dan niet zo'n investering)
    Nu testte ik vorige week dus inderdaad weer een licht streepje, vergelijkbaar als op de dag dat mijn miskraam begon, maar vanmorgen leek hij juist weer donkerder, dit kan toch niet?
    Ik heb er nu ook maar een foto van gemaakt zodat ik evt met van de week kan vergelijken....

We hebben overigens wel gewoon (zoals dat hier zo mooi heet) "geklust"

Iemand een verklaring?

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    K2v5 verschilt flink per verpakking hoe donker ze uitvallen. Kwamen de twee testen uit dezelfde verpakking? Zo niet, dan is dat waarschijnlijk de verklaring voor het verschil.
    En anders; je hoort wel eens dat zw.testen posi uitslaan tijdens de eisprong - misschien heb je nu een eisprong?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd de testen kunnen verschillen....

Er kan restweefsel achtergebleven zijn misschien... Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je al een ei hebt gehad en nu al positief test daarom.

Maar je kan ook eens je vk bellen hierover ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat "apart"
    Weet je al meer?

Deel Deze Pagina