Hormonen na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Clau24, 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Hoe lang duurt het gemiddeld voor de zwangerschaps hormonen uit je lichaam zijn bij een miskraam (missed abortion in mijn geval)?

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, omdat ik graag wou weten of de hormonen al uit mijn lichaam zijn en voor het geval het lang duurt voor ik ongesteld wordt en mijn test dan positief uitslaat...

De mijne was negatief :D kan ik er nu vanuit gaan dat de hormonen weg zijn uit mijn lichaam?
    Want het is best snel binnen 3 weken en dat na een zwangerschap van 15,6 weken!

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo,

Klinkt inderdaad snel, dan heeft je lijf de boel snel weer op orde, mooie opsteker na die tegenslag! Heb het bij mij niet gecontroleerd, maar na de curettage na 15 weken zwangerschap was ik na 7 weken weer ongi.

Grts Neeke

3. maja123

maja123 Actief lid

28 jun 2007
    116
    0
    0
    Als je test negatief is, zijn de hormonen dus inderdaad ook al foetsie. Drie weken is vrij snel, maar goed mogelijk hoor. Na een gewone zwangerschap was het hcg bij mij na een maand alweer op 0.
    Sterkte met alles! Ik hoop voor je dat je gauw een mooie zwangerschap tegemoet mag zien!

4. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ooh, kijk dat is mooi nieuws! Nu maar hopen dat mijn cyclus ook zo weer op orde is!
    Dacht gister mijn ei te hebben gevoeld, dus dan klopt ie redelijk weer! (Laten we het hopen!)

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het kan inderdaad vrij snel uit je lichaam zijn...
    Ik voelde mijn eisprong precies een maand na mijn miskraam in mei.
    11 dagen nadien was ik ongesteld. Wel opmerkelijk dat het lichaam zo snel hersteld!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik had na iets meer dan een week al weer een negatieve test. Dat is dus lekker snel. Was ik ook erg blij mee. Mijn zwangerschap heeft maar 9 weken geduurd. Wel fijn hoor, dat het lichaam zich zo snel weer hersteld. Hopen dat we snel weer een positieve test krijgen! :)

Deel Deze Pagina