Mooi gedroomd vannacht

Discussion in 'Zwanger worden' started by DitBenIk, Nov 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Vannacht droomde ik, dat ik van mijn vriend een kado kreeg. Ik pakte het pakje uit en het was een heel mooi muziekdoosje, met aan de buitenkant een afdruk van blauwe, roze en gouden muisjes. Dat was zijn manier om te zeggen: Ja, we gaan nu samen voor een kindje!

Eigenlijk heel onnozel, maar toch was het een hele leuke en mooie droom! Ik ben er zó klaar voor! Helaas toch nog maar even wachten op mijn vriend, totdat hij er ook écht klaar voor is.

Tijdens ons laatste gesprek over kindjes krijgen, zei hij dat het enige wat hem nog tegen hield, de financieen waren. We hebben alles goed op orde en houden ook wat over per maand, alleen wil hij nog iets meer overhouden zodat we ons kindje straks alles kunnen bieden. Ook wil hij graag iets meer geld op de spaarrekening. Ik vind het wel prima zoals het nu gaat, je kan alles zo duur en zo goedkoop maken als je zelf wilt! Plus we krijgen in het nieuwe jaar allebei salarisverhoging als het goed is, dus waarom nog wachten?

2. Femmelie

Femmelie Niet meer actief

Ik dacht er hetzelfde over als jij, maar mijn vriend voelde zich er ook beter bij om nog even te wachten. Dat was een half jaar geleden en het wachten is voor ons nu voorbij. :) Pas net begonnen met proberen.

Ik snap heel goed hoe je je voelt! Maar het is wel belangrijk dat je er allebei aan toe bent. Wij hebben uiteindelijk een compromis gesloten, maar toen we daar waren aangekomen, heb ik hem eerst meegenomen naar een babywinkel om te kijken wat voor gevoel hij daarbij kreeg, haha! Ook de man moet er wel echt klaar voor zijn, het is iets van jullie samen. Al vinden wij soms de redenen dat ze willen wachten heel stom. :p

Lekker blijven dromen en voor je het weet, is het zover!

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Femmelien:
    Wat fijn dat jullie er nu voor gaan! En slim ook om hem eerst mee te nemen naar een babywinkel! Ik denk dat ik dat bij mijn vriend ook ga doen, zodat hij ook zeker weet of hij er écht klaar voor is :)

Ik vind het ook heel erg belangrijk dat hij er ook een goed gevoel bij heeft. Ik was er 2 jaar geleden al klaar voor, maar voor hem wacht ik 'graag'. Ik zou hem ook absoluut niet dwingen of pushen of zo. Een compromis sluiten doe ik ook niet omdat ik dan het gevoel krijg dat ik hem toch een beetje dwing. Het moet helemaal vanuit hemzelf komen vind ik. Hoe moeilijk ik het ook vind om te moeten wachten..

gelukkig hebben we Zwangerschapspagina nog :D

4. Femmelie

Femmelie Niet meer actief

Ja, het compromis was bij ons maar een maand of 2, haha. En eigenlijk wist mijn vriend zelf ook niet meer waarom hij het nog niet wilde. Het is gewoon ook heel spannend voor de mannen! ;)
    Naar de babywinkel werkte bij ons heel goed, hij heeft ook even achter de kinderwagen gestaan en we stonden daar tussen alle (aankomende) ouders, hij vond het prima en werd er juist enthousiast door. Als hij gillend de winkel uit was gerend, was ik er nog niet voor gegaan. :p:p
    Nu is hij al steeds zelf bezig met hoe het kamertje moet worden en hoe we het tzt aan iedereen gaan vertellen, het is wel grappig om te zien dat hij er nu net zo veel mee bezig is dan ik. Ik hoop voor jou dat jullie daar ook snel zullen zijn!!

5. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik droom ook zo zo zo vaak! maar by is dat denk ik dat ik in me eigen fantasie leef! me man wou ook nooit! eerst dit als dat er was moest dat en zo waren steeds meer smoesjes! toen kwam hoge woord eruit! hij was bang, voor et nieuwe! Wy zijn in oktober op vakantie geweest en vertelde dat we in dec gaan! maar ik ben erg onregelmatige en denk dat het januari word, omdat moet wachten op de stom me cyclus! meid, ik heb wel ervaren hoe meer ik er over had hoe meer hij terug ging, en laat je het los komt hij er van zelf wel mee! Wy spreken gevoelens uit,mannen denken! Haha het komt goed, echt! lekker door gaan met dromen

Share This Page