Bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meiske80, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Thanx Louloulo!
    En Armanda, ja ik ben zwanger! Alleen nu is het duimen dat alles goed gaat! Hoop t zo.. pfffffff wat spannend dit! Ik snap iig niks meer van mijn lijf :(

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Zo dat is nog eens goed nieuws! Gefeliciteerd!!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dankjewel!! Maar ik hou nog een slag om de arm hoor!;)

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoe is het bij jou Armanda?

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

Sep 26, 2013
    1,907
    0
    36
    Vandaag niet getest!
    Puur omdat ik me niet gek wil maken! Heb ontzettende lage rugpijn. En steken in mijn zij en borsten!
    Maar de ongi pijn in mijn buik is helemaal weg. Ook nog geen last van hoofdpijn. En ik heb normaal ook veel puisjes!
    Nog meer kwaaltjes: zeker te weten! Als ik mijn tepels aanraak, doet dit heel zeer en misselijk bij het opstaan en ontzettende rommelende darmen!

Of mijn lichaam houdt me voor de gek of ik ben echt zwanger! Ik weet het echt niet…..

6. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

Sep 26, 2013
    1,907
    0
    36
    Gefelicteerd! Probeer er toch van te genieten!:D

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb net een digital gedaan... Zwanger 1-2 zei die... Moest er gewoon van huilen omdat ik het niet kon geloven. Denk dat ik zo toch de verloskundige evn ga bellen hoelang ik moet wachten of hoelang dat bloedverlies kan zijn. PFFFFF.. ben stiekem wel een beetje blij.. maar ik heb geen echte kwaaltjes die ik eerder wel had, wel al drie weken vreselijke hoofdpijn en lage rugpijn. Verder niks.

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Miss mag je vroeger op controle.

Het zou eventueel gewoon een adertje ofzo kunnen zijn die gesprongen is. Zolang de testen donkerder worden zou ik mij niet direct zorgen maken.

Bij mijn mk zakte mijn hcg heel snel.

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vond mijn test niet echt donkerder vanmorgen.. de verloskundige zei dat ik moet wachten tot volgende week en dan weer mag bellen. Maar voor de 7 weken konden ze niks zien zei ze(!) Pffff vol verwachting klopt ons hart:) Misschien eind vd week nog eens een action doen ofzow..

10. Alou

Alou Bekend lid

Nov 14, 2013
    635
    0
    0
    Mooie zin zo rond deze tijd!
    En dat het dan echt zo mag zijn!

11. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Eventueel eens aan de HA vragen om bloed te prikken. Want u ongerust maken is nu ook niet echt goed.

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ja idd je kan je hcg laten bepalen, en 1 dag overslaan en dan nog eens prikken, als het hcg dan mooi is verdubbeld zou er niets aan de hand moeten zijn. Dat bloedverlies maakt je inderdaad onzeker en waakzaam en ik denk dat je huisarts dat ook wel begrijpt!

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik wacht nog ff af maar als het bloeden blijft misschien wel ff bloed laten prikken ja. Thanks!! Het bloeden neemt af, kramp is weg. Pffff... ik heb stiekem toch wel hoop nu..

Share This Page