Hoi dames, even mijn verhaal spuien. Ben nu 6+3. Al sinds dinsdag wat bruinverlies, dit begon heel minimaal maar iedere dag wordt het meer. Net mijn ondergoed aardig smerig, en bij afvegen wordt het steeds minder bruin en gaat steeds meer naar roze/rood. Nog geen krampen oid. Lijkt heel erg op mijn normale menstruatieverloop, dus ben er helemaal niet gerust op. Van het weekend even aanzien wat er gebeurd, anders maandag toch de vk maar eens bellen. Zijn er meer dames die dit herkennen en bij wie het toch goed gegaan is?
Ik heb vorige week zaterdag bloedverlies gehad. Was nog best veel en het was ook echt rood. Zondag was het over. Maandag een goede echo gehad gelukkig. Hoop voor jou dat het ook een onschuldige bloeding is.
ik herken het ook en bij mij ging het helaas ook niet goed Dat is natuurlijk niet wat je wil horen snap ik Ik heb ook al heel vaak gehoord dat iemand bloedverlies had en dat er niets aan de hand was Dus hou hoop en ik zal heel hard voor je duimen
Hier vorige week bruinverlies, deze week 2x een flinke bloeding, geen krampen en echo was goed. (12 weken) Zwangerschap van voor mijn dochter met 7 weken gelijk helder bloed, paar uur later erge krampen en miskraam gehad. Bij zwangerschap van dochter 9 maanden geen bloed gezien. 3x wat anders dus...
De hele dag nog bruinverlies gehad, gelukkig niet meer zo als vanmiddag. Ik kan helaas niet anders dan afwachten. Net een paar krampen, heb ik de laatste week nauwelijks meer gehad, maar besef me ook dat ook dat helemaal niets hoeft te zeggen. We zullen zien wat morgen brengt... Bedankt in ieder geval voor de reacties.
Even update gisterochtend de hele ochtend nog bruinverlies gehad, sinds gistermiddag helemaal niets meer gelukkig. Hoop echt dat het hierbij blijft..
Bij mij ook kortdurend bloedverlies en niet veel. Helaas is het verloop sindsdien onduidelijk en heb ik nu naast de vrucht een bloedstolsel in mijn baarmoeder. Maar je kunt er volgens mij niks overzeggen, gewoon bekijken hoe het loopt.
Ik zal gewoon bellen, dan weet je het zeker. Heb namelijk ongeveer hetzelfde. Afgelopen zaterdag een positieve test, en nu bloed ik al 3 dagen. De verloskundige zei dat het beide kanten op kan gaan en ik volgende week met 6 weken even langs kan komen voor een echo. Een onzekere week
Vk heeft teruggebeld. Ze geeft aan dat het nog alle kanten op kan, iets wat we ons zelf ook beseffen. We mogen vrijdag eventueel een echo laten maken als we dat zouden willen, maar zij geeft terecht aan dat dit geen garantie biedt. Stel we zouden vrijdag een hartje zien, dan zou het nog kunnen zijn dat het zaterdag alsnog misgaat, en zij gaf aan dat de klap dan mogelijk harder zou zijn dan wanneer we nu afwachten en het gaat mis. We wachten de echo van volgende week vrijdag dus maar gewoon af, en tot die tijd kunnen we niet anders dan hopen dat het allemaal goed zit.