Wanneer doen ze dit? Ik weet nu al vanaf vorige week dinsdag dat de waarde laag is, vrijdag definitief gehoord dat mijn hcg niet genoeg gestegen is. Inmiddels leef ik dus al meer dan een week in onzekerheid. Ben er wel klaar mee eigenlijk? Zou ik medicijnen kunnen vragen of zullen ze dit niet geven?
wat verschrikkelijk nieuws knuff tijdens mijn ma vorig jaar heb ik via de gyn cytotec gekregen om een mk op te wekken dit is officeel een maagbeschermer maar heeft als bij werkingen dat het ween kan opwekken. die tabletjes moest ik vaginaal inbrengen. ik denk dat je hier gewoon om kunt vragen als je niet meer wilt wachten
Wat verdrietig! Bij mijn ma stelde de gyn voor om af te wachten of om een curettage te laten doen. Toen heb ik maar voor een curettage gekozen. Thuis dacht ik: waarom had hij het niet over Cytotec? Toen zelf gebeld en er om gevraagd. Dat was geen probleem. Dus uiteindelijk met tabletten mijn miskraam opgewekt. Heel veel sterkte!!
Wow, Elvira. Onder de indruk van je onderschrift. Wij proberen het inmiddels bijna 4 jaar, bewust zonder MMM nadat bij fertiliteitsonderzoek bleek dat er niks echt mis is. Afgelopen augustus zijn we getrouwd, nadat we al 7 jaar geleden een geregistreerd partnerschap hadden gedaan. Dat trouwen was echt heel waardevol voor ons. Dat we oké samen zijn. Kinderen zijn zeer gewenst, maar mocht dat er voor ons niet in zitten dan kiezen we ook heel bewust voor een toekomst samen. Ik blijf in mijn hart wel nog steeds op een wondertje hopen. Is een beetje mijn motto geworden: hoop mag er altijd zijn.
Hi, Ja het is vreemd om zo te lezen he? Voor ons nu gewoon de realiteit en het is goed zo.. Wij zijn trouwens in oktober 2012 getrouwd, we waren toen al 15 jaar samen. Voor ons was dat nu de bekroning. Ik hoop dat het jullie nog gaat lukken, wat gaan die jaren van behandeling dan snel voorbij he, als je er over nadenkt? Hoop doet leven en meid, het is jullie van hart gegund. Dikke kus ook voor jullie. @Prinses, hoe gaat het met je?