Lieve dames, Woensdag positieve test. Superblij!! Nu bloedverlies :,( eerst donker en een uur later dun helderrood bloed. Is dit het begin van het einde? Vk gebeld maar die zegt dat ze geen echo doet Omdat je toch niks kan zien (5,3 wk) Wie heeft dit ook gehad en ging t toen fout of goed.? Voel me zo klote en weet niet wat ik moet doen!!
Kan 2 kanten op. Maar ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en heb nu een dreumes van bijna 20 maanden rondlopen
Ohh meis, wat een ellende, dat afwachten is vreselijk. Wanneer willen ze wel echo doen? Hier was bloedverlies eerste 10 weken geen goed nieuws! Ik hoop zo dat dat voor jou anders is! Heel veel sterkte!
Ik had het In januari bij 4w5 dagen bloedverlies, dit had ik dan 2 dagen elke keer een klein beetje en op de derde dag zette het door en werd het een vmk. Had meteen na het eerste bloedverlies ook een veel lichtere test. Nu heb ik weer met 4w5 dagen lichte spotting gehad, maar de dagen erna niks meer. En vandaag een super knal test van mvm. Dus het kan echt twee kanten op. Wat het afwachten een hel maakt... Ik wens je veel sterkte! Mijn vk zei dat 50% van de vrouwen voor de 6 weken (licht)bloedverlies hebben dus het kan ook goed gaan!
Met 6 weken een echo. 1april kan ik terecht. Net toch maar h.a. Gebeld. Weet ook niet waarom maar Kan dalijk langs komen. Thanx lady's
He wat naar die onzekerheid! Ik heb zelf met 6 weken flink bloed verloren en buikkrampen gehad maar ben ondertussen toch echt 29 weken zwanger en de kleine man doet het prima in mijn buik. Hoop en duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je kunt gaan genieten....
Oh, wat vreselijk voor je! Ik weet zo goed hoe je je moet voelen... Bij mij helaas nooit goed nieuws bij bloedverlies.. Maar ik vind het altijd zo naar dat gezegd wordt: geen echo nog want we kunnen nu niets zien. Niet waar! Je kunt nu echt wel zien of er een goede vruchtzak zit, al dan niet met dooierzakje! En soms kan er een donkere plek in de baarmoeder gezien worden, buiten het vruchtzakje, wat het bloedverlies verklaart! Een kloppend hartje hoef je niet op te rekenen, maar daar ga je toch ook niet voor? Als je maar ziet dat de boel wel op z'n plek zit! Veel sterkte hoor!
Hoi! Hier ook bloedverlies op 6 weken, maar bleek om een hematoom te gaan (bloeduitstorting in de baarmoeder). Hier in Spanje doen ze voor alles een echo en de gyn heeft me uitgelegd dat bijna alle vrouwen die wat bloed verliezen tijdens de zwangerschap een hematoom hebben. Dit komt in 30% van de zwangerschappen voor. Alleen niet iedereen weet waarom omdat in de meeste landen geen vroege echo's gedaan worden. Dus ik zou als het niet eruit "stroomt" zoals bij een menstruatie (dat is wat mijn gyn zei) zou ik me proberen niet te veel zorgen te maken. Success bij de HA, hoop op een goede uitslag.
Wat schrikken zeg en een onzekere periode nu dan voor je! Ik heb de eerste weken ook enkele bloedingen gehad. De verloskundige kon ook niet eerder een echo doen maar bij hevig bloedverlies dat aanhoud en krampen moest ik bellen. Buikpijn had ik wel en steeds beetje bloedverlies. De eerste echo vond ik dan ook mega spannend. Nu ondertussen alweer 15 weken zwanger en was er dus niks aan de hand. Tip: ga niet googlen ofzo want dan maak je jezelf helemaal gek wat nergens voor nodig is. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kan de huisarts je vandaag al geruststellen en is maandag bij de verloskundige alles goed op de echo... zal voor je duimen!
Hoi hoi!! Vreselijk dat bloedverlies. Maar het hoeft niet altijd foute boel te zijn. Ik denk zo 50/50. Ik had ook met 6 weken wat bruinig bloedverlies. Daarna ook nog 1 malig helderrood. Duurde zo'n dag of 5. Inmiddels nu 18 weken zwanger. Het kan ook goed gaan Ik duim voor je!!
Bah ik snap dat het vervelend is.. Om je een hart onder de riem te steken; hier met 7 wk een menstruatie-achtige bloeding gehad. duurde 1 dag maar was veel. Echt veel vond ik. Had ook krampen. Helemaal in paniek.... Vlos gebeld en die zei miskraam..... Kon niks voor me doen, echt afwachten. Zijn zelf naar het zh gegaan. Daar waren ze heel vriendelijk en wilden gelijk een echo maken. Ff zoeken... KLOPPEND HARTJE!! Ook geen bloed te zien bij het vruchtje.. waarschijnlijk een wondje ofzo.. nu nog steeds gelukkig zwanger Hoop het van harte voor je meid.. Sterkte en succes.
Jullie lieve reacties doen me echt goed. De ha heeft me onderzocht. Ze vond het idd veel bloed. Zag (gelukkig) geen stolsels en was echt vloeibaar. Buik voelde soepel dus is waarschijnlijk iig geen bbz. Ze kon niks zeggen en het is idd 50-50. Als het bloeden erger wordt of ik krijg buikpijn moet ik terug komen. Heb wel wat menstruatie achtig gevoel maar geen pijn. Nu afwachten tot volgende week dinsdag voor de echo Ga van het ergste uit dan kan het nooit tegen vallen. Echt super bedankt voor jullie lieve reacties!!
Hallo ice19, Hier geen positief verhaal helaas. Ik was 5 weken zwanger van een cryo, toen het bruinverlies begon. Duurde paar daagjes en toen werd het helder rood. Ik gelijk met vu gebeld en echo deden ze echt pas met 6 weken, mocht wel hcg waarde prikken opnieuw, bij mij was de hcg fantastisch gestegen, dus toch weer hoop, ook al zeiden ze dat bij niet iedereen et hcg meteen daalde. Gisteren echo gehad en helaas zat er nog iets in de baarmoeder wat niet goed was, nog een keer hcg geprikt, en die was enorm zwaar gedaald nu. Gestopt met de ondersteunende medicijnen, en dan zou de rest vanzelf moeten komen. Ik hoop dat jij wel bij de wonderverhaaltjes behoord, maar kun je niet hcg waarde laten prikken? Dan weet je iets meer, en kun je je misschien toch voorbereiden. Veel sterkte in deze onzekere tijd.