auto rijden

Discussion in 'Zwangerschap' started by tifa, Mar 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal ben ik sochtends helemaal niet misselijk.
    Sinds een paar dagen hoef ik maarbin de auto te zitten of een paar minuutjes onderweg te zijn en ik moet overgeven.

Vandaag ook, en dan blijf ik bezig. Als ik een beetje water drink komt het er voor of na het auto rijden zo weer uit en aan eten hoef ik al helemaal niet denken.

Vandaag had ik mqar een zakje mee naar mn werk maar toch een deel de auto onder gekotst vervolgens ben ik dan te ziek om nog maar iets te eten of drinken en zo voelnik me steeds minder lekker

zoala vandaag ook, eerst in de auto gekotst en elke slokje water daarna op mn werk kwam er weer uit gelijk. Net ziek naar huis omdat ik dan de hele dag niks gegeten en gedronken heb en sta te trillen.
    als ik niet auto rij heb ik helemaal geeb last

iemand bekend hiermee? Is hier misschien iets tegen te doen?

2. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,036
    158
    63
    ik ging altijd overgeven van honger, en als ik uit bed kwam en ik had niet eerst wat gegeten ging het mis.

dus misschien moet je in bed alvast wat eten en dan opstaan.

Vla hielp bij mij ook heel erg ook makkelijk weg te krijgen.

als het echt heel erg is moet je langs de dokter gaan er zijn medicijnen voor.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Bij mij helpt het om het raam open te zetten of de blower koud en voluit aan op m'n gezicht. Maar bij mij is het lang niet zo erg als bij jou! Heel vervelend, hoop voor je dat het over een paar weken wel over is

4. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad ook steeds het raam open en zakken mee om in te spugen.
    Zo lastig op de snelweg ofzo als je niet kunt stoppen

5. Jezz84

Jezz84 Actief lid

Dec 30, 2012
    455
    111
    43
    Helaas herkenbaar..
    Ik rij ook al een paar weken rond met een plastic zak in de auto :(
    Wat bij mij enigszins helpt is idd koude lucht in mn gezicht en pepermuntjes eten! Klinkt heel stom maar het zorgt ervoor dat het spugen zeg maar (meestal) wegblijft en de misselijkheid iets minder wordt.
    En wat anderen idd ook al zeiden: eerst eten voor het opstaan en vla of yoghurt proberen.
    Succes!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik moet echt mn ogen op de weg houden en geen andere dingen gaan doen want dan gaat mn maag draaien. .duizelig bah..

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Voor mij is het ook herkenbaar. Ik moest bij de zwangerschap van mijn dochter elke dag 150 km en weer terug.
    Ik kon mezelf echt wagenziek rijden.

Op een gegeven moment was het zo erg dat als ik mijn auto zag staan ik begon te kokhalzen omdat ik de auto associeerde met overgeven.

Heb er nooit een oplossing voor gevonden. De vluchtstrook langs de snelweg was m'n vriend. Gelukkig voelde ik het aankomen dus heb nooit in de auto gespuugd.

8. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Ja! Hier sinds de zwangerschap ontzettend snel last van wagenziekte met overgeven. Je word dan heel snel misselijk en duizelig en binnen drie minuten hang je boven je zakje. Wij moeten drie kwartier rijden om bij het ziekenhuis te komen en elke controle zie ik dan ook als berg tegenop. Kan me voorstellen als je elke dag moet tijden. Ik ben dan ook de rest van de dag beroerd.

Als ik zelf tijd scheelt dat een hoop maar ook pepermuntjes! Iemand scheef dat al. Ik zuig de hele weg op pepermuntjes. Dat helpt een stuk omdat je zo toch een beetje je maag bezig houd. Mooie bijkomstigheid is dat het kotsen dan minder vies is.

Ook trek ik geen jas aan of sjaal. Dat gooi ik achterin. Ik moet de ruimte hebben haha. Heb al genoeg over mijn jas en sjaal gekotst...

Share This Page