Hoi ik was een benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.. Ik heb 2 gezonde dochters, waarbij de zwangerschappen eigenlijk vrijwel prima verlopen zijn. Geboren in 2009 en 2011, we willen heel graag nog een 3e erbij!! Heb afgelopen kerstmis met 9 weken een miskraam gehad en nu weer zwanger!! Heel gelukkig!! Maar zondag heb ik behoorlijk wat bloed verloren was toen precies 6 weken.. Nu 4 dagen later verlies ik in m'n inlegkruisje steeds bruin, eerder gelig-achtig slijmerig spul.. Ik mag ivm met de'prille' zwangerschap pas volgende woe komen voor een echo.. Ik zit ongelofelijk in de spanning, heb geen krampen maar wel een heel gespannen gevoel in mijn buik, denk door de spanning.. Bij mijn vorige mk heb ik ook geen krampen gehad, Wel heel veel bloed en stolsels verloren, maar wel nog 3dgn achtereen een mooi/goed kloppend hartje gezien.. Tot de 4e dag in t ziekenhuis.. Ik vind het zo vreemd dat ik nu niet meer vloei nadat t zondag zo veel en helder was!! Wie heeft dit ook gehad en hoe liep het bij jullie af? Ben zoo bang dat het weer misgaat ..! Liefs, melissa
Ik heb met mijn miskraam wel veel stolsels verloren, dus kan het niet vergelijken. In ieder geval wel veel sterkte voor deze komende dagen!
Spannend zeg, bij mij begon het ook met helder bloed en nu stolsles en veeeeeeeel slijm, lijkt een beetje op placenta telkens blegh! Ik bloed nu net zoveel als na een bevalling.
Bedankt meiden!! Dat is dus zo raar ik weet niet zeker of ik nu weer in een mk zit.. Zondag ben ik helder rood, zeker een plas door me broek heen verloren maar sinds dindsdag is dat in n inlegkruisje bruin maar intussen meer geel slijmerig! Maar ben verder geen stolsels verloren ( vorige keer wel heel veel en groot) weet niet waar ik nu aan toe ben.. Ik durf na vorige keer ook geen hoop meer te hebben..