Bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melis1988, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melis1988

Melis1988 Lid

8 jun 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de action ov testen was mijn piek de 8ste heb 8 en 9 geklust met mijn man . Maar nu heb ik licht bloed verlies en veel steken in de buik sinds gisteren. Kan het zijn dat het de innesteling is of word ik gewoon weer ongesteld? Me lichaam zit raar in elkaar heel onregelmatig en soms wel 3 weken aan een stuk bloedverlies vandaar mijn gevoel ook zegt misschien wel weer nieuwe menstruatie die er aan zit te komen ...vandaar ik de vraag hier maar op plaats is het dus mogelijk innesteling is of moet ik er rekening mee houden dat mijn menstruatie zo snel komt na de eisprong?

2. Melis1988

Melis1988 Lid

8 jun 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Een menstruatie zo snel na je eisprong is niet waarschijnlijk. Voor een innesteling is het aan de vroege kant maar zeker niet onmogelijk.
    Weet je wat de oorzaak is als je meerdere weken bloedverlies hebt?

5. Melis1988

Melis1988 Lid

8 jun 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik loop al bij dokter en gyn alles en die wouden ook ik aan de pil ging maar omdat ik zwanger wil worden is dat geen optie . Mijn lichaam zit raar in elkaar daarom weet ik ook niet wat ik van dit lichte bloed verlies kan verwachten of denken

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb ook bloedverlies gehad gedurende maanden. Dit is geen menstruatie maar wordt spotting of tussentijds bloedverlies genoemd. Vaak is de oorzaak een tekort aan progesteron hormoon maar dat kan je gyn eenvoudig checken met een bloedanalyse.
    Als dat het geval is, kan je hiervoor progesteron krijgen om het te voorkomen.
    Indien het dit is, staat het een zwangerschap niet in de weg. Het is enkel heel vervelend. Het best zou zijn dat je temperatuurt om te zien of er een eisprong is en om je échte cyclus te leren kennen.

7. Melis1988

Melis1988 Lid

8 jun 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal dat toch eens voor de zekerheid na vragen dan

Deel Deze Pagina