Gisteren hebben wij een 10 weken echo gehad, alles was prima inorde! Wat een opluchting.. Zeer beweeglijk, hartje goed, en... De gynecoloog zei' ik zou bijna zweren dat t een jongetje word.. Maar laat mijn uitspraak even achterwege want het is best vroeg, t zou kunnen want ik zie echt wel al een duidelijk soort plassertje maar het kan nog alle kanten op. Zijn er mensen die al wisten op 10 weken wat t ging worden? De gyn zei om zeker te zijn wachten tot minimum 14 weken. Maar haar uitspraak blijft me nazinderen
Volgens mij wordt het pas zichtbaar met 11 weken... maar ik heb er ook geen verstand van. Gefeliciteerd in ieder geval met een goede echo!! Geniet er van!
Bedankt! Ik ben wel mega onzeker na mk vorig jaar op 7 weken.. Maar deze echo maakt veel goed, ben ook kotsmisselijk hele dagen aan een stuk, en ergens maakt me dat blij omdat ik voel dat ik zwanger ben.. Misschien stom
Via de NUB theorie kunnen ze met een bepaalde zekerheid zeggen wat het word. Dus het is mogelijk om te vertellen wat het geslacht is. Maar de NUB is maar tot een week of 14 te zien. Bij mijn dochter klopte het iig wel.