Cyclus korter maken

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pitahaya, Jul 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoi dames,

ik hoor positieve verhalen over de etos zwanger worden pillen. Maar ik heb hier bij de etos gekeken en ze zijn daar uit het assortiment. Grrr! De verkoopster wist niet of ze nog zouden komen.

Ik vroeg mij af of je deze pillen ook ergens online kunt kopen? Of hebben jullie een alternatief?

Ik heb zeer lange cyclussen en aangezien mijn nod nu op 27 augustus staat en ik 28 augustus ga trouwen, wil ik graag dat mijn volgende cyclus korter is dan 39 dagen (gemiddelde).

Wie heeft er tips om mijn menstruatie cyclus korter te krijgen?

Bedankt!

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Daar kan je zelf niets aan doen. Ook niet met teunisbloem en tarwekiemolie zoals sommigen zeggen; dat is dan toeval geweest. Anders hadden fertiliteitsartsen dit allang eerst voorgeschreven voor ze op de hormonen over gingen.

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik denk dat als je zwanger wilt worden, je zo min mogelijk aan je cyclus moet proberen te rommelen hoor. Brengt je lichaam alleen maar in de war.
    Ik had hetzelfde als jij mbt bruiloft (zijn in mei getrouwd) maar wist dat ik er niets aan kon veranderen, dan had ik de pil moeten blijven slikken. Gelukkig werd ik ruim anderhalve week voor de bruiloft ongesteld en was ik er alweer vanaf op de mooie dag.
    De week na onze bruiloft zelfs zwanger geworden maar dat cadeautje mocht ik niet houden helaas..

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb afgelopen cyclus wel zwanger worden pillen vd Etos gebruikt.. Mijn eisprong kwam daardoor 6 dagen eerder. En heb ze maar een week gebruikt ipv constant, ik ga er weer mee beginnen. Ik zou ze is aanraden.

Ik heb ze wel online gezien dacht ik.. Of probeer een andere Etos?

Share This Page