Ik werd vanochtend wakker, en ik lag op bed.. duizelig. Sinds vanochtend heb ik er last van.. Ik heb goed gegeten, geen idee waar het vandaan komt..
Mijn bloeddruk en ijzer was super. Ik heb as woensdag weer afspraak bij de vk. Zal ernaar vragen. Ik moet zo gaan werken maar met zo'n gevoel lukt dat niet echt.
Heb het ook gehad. Was bij mij lage bloeddruk. Bij mij hielp het om meteen als ik uit bed was goed te ontbijten, daarna douchen en dan weer iets eten. En de rest van de dag ook regelmatig wat eten. Succes!
Ik herken het ook als lage bloeddruk. Inderdaad regelmatig wat eten. Mijn VK zei daarover: ieder een uur een hap. En dan heus niet hele hoeveelheden, maar ik deed met een snelle Jelle bijvoorbeeld 4 uur (dus een kwart per uur). En wat bij mij ook hielp waren bouillonnetjes. Die zijn wat zout en dat is bloeddruk verhogend. Succes met werken!
Ik had dat met lage bloeddruk. Een paar keer moest het even zakken voor ik naar werk kon (en was ik dus wat later) of na fietsen op werk even bijkomen. Een keer lukte het helemaal niet maar toen had ik de nacht ervoor ook zware kramp in benen gehad, dus was toen een beetje algehele malaise..
waarschijnelijk neemt je bloedtoevoer toe en daar kan je nogal duizelig van worden , blijf liggen tot het weg is of doe je hooft tussen je knieën tot het weg is en sta vooral niet op ,vooral als je flauw valt .. blijft even op de rand van je bed zitten voordat je volledig opstaan , en douch niet te warm ,, roep je man of vriend als je die thuis is kan die even op je letten soms komt het door een te lage bloed druk of is je suiker gehalte laag ( misschien als je veel spuugt raak je veel mineralen kwijt en vocht ) bij mij was het puur de bloedtoevoer die toenam ,, je aderen ook in je hoofd worden eerst breder in de zwangerschap voordat ze meer bloed ontvangen later in de zwangerschap en dat kan een naar rot gevoel zijn maar vaak maar voor even of een paar daagjes