Betaalbare meegroei/voedings bh grote cup?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silsil, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fijne en stevige bh voor nu en liefst ook na de zwangerschap (bv). Het probleem is dat ik normaal gesproken 80G draag en positie bh 's in deze maat nogal duur zijn!

Iemand een tip voor een fijne en betaalbare optie?

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik zou er nog even mee wachten aangezien je nog maar 14 weken bent en ze nog kunnen groeien!
    Ik heb deze week een meegroeibeha gekocht, 55 euro, helaas niet voorgevormd maar zit wel heel comfortabel.. Ook al een H-cup :(
    Borstvoedingsbeha's wordt aangeraden om pas te kopen vlak voor de bevalling meen ik, omdat je dan je 'uiteindelijke' cupmaat hebt

3. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Thanks, ik zou ook liever wachten maar mijn huidige bhs passen echt niet meer Haha! Dure krengen hé

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vandaag bij de prenetal meegroei bh gekocht, 2e voor de helft vd prijs :) 30 euro samen, voor een f cup maar volgens mij hadden ze nog grotere maten

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik lees mee heb dus ook eerder gekocht nu al te kleinen ze groeien nog steeds is echt niet normaal alsof ik 3 buiken heb

6. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Ik lees ook mee!

Ik ben op zoek naar voorgevormd, padded en met beugel.
    Mijn borsten zijn slap en zwaar. Normaal draag ik push up en dan zijn ze prachtig.
    Gezien ik voor de klas sta wil ik een dikke bh, zodat ik geen tepels laat zien wanneer er eens een koude wind door m'n lokaal waait.
    Ik heb echt de grootste moeite met een goede bh te vinden.
    Normaal e95. Nu draag ik m'n oude bh's met vergrotingsstukje.
    Dit werkt nog even, maar niet lang meer! ;-(

7. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net besteld bij vertbaudet.com. Zijn erg mooi!
    Grote cup, beugel, padded en zien er nog leuk uit ook!

Heb van mijn eerste zwangerschap nog anita bhs. Zitten ook fijn maar heel degelijk en niet padded. Dus zeker probleem met de tepels!

8. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    http://www.bellyfashion.nl/naadloze-padded-voedingsbh-zwart

Ik heb in mijn zwangerschap deze bh gekocht van Carriwell. Hele fijne bh's. Ik heb zelf een E cup, nu groter na de zwangerschap, en hij blijft goed zitten. Heel comfortabel en omdat er padds in zitten heb je niet dat je tepels zichtbaar zijn bij iedere koude windvlaag. De padds zijn verwijderbaar.
    Ik zou geen voedingsbh kopen met beugels. Als je buik groter wordt ga je daar last van krijgen. Ik in ieder geval wel.

9. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    ik heb in het begin van de zwangerschap al bh's moeten kopen, omdat mijn borsten niet alleen groeide, maar ook gewoon supergevoelig waren. IK heb toen bij hunkemoller een zwarte en een huidskleur gekocht (90G of 90H geloof ik zelfs) en die kostte toen eur 24,95. Nu ben ik 24 weken later en nog steeds zitten ze heerlijk en zijn fijn.

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    O help!! Hoe lang blijft het doorgroeien? Ik kan geen normale betaalbare bh meer vinden. Ben van 75B naar 70E gegaan en nog geen 11 weken zwanger.

11. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Van 70/75d naar 75g gegaan. 75g heb ik bij prenatal gehaald, maar ze zijn van noppies. Het zijn voedingsbh's, maar zitten prima. Alleen de grotere prenatal vestigingen hebben grote maten op voorraad. Anders kun je ook bij zwangerschapsmerken op de site kijken. Als je ze in een winkel besteld en ze passen niet, gaan ze gewoon voor verkoop de winkel in

Deel Deze Pagina