Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mom2be, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb 2 weken niet naar wc gekunt en gister morgen wel maar heb sinds vanmorge bruin rood bloedverlies en beetje krampen maar dat hadik afgelopen week ook wat kan ik doen? we zouden vanmiddag voor babykamer gaan kijken maar ben bang dat mis is :(

2. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Ik zit nu ook op het forum te kijken naar meiden die ook bruinverlies hebben. Ik maak me weer zorgen. Had er 1,5 week geleden ook last van , maar toen was het lichter als nu. Tis gisteravond begonnen, werd steeds donkerder bruin en krampjes (geen sex gehad en geen grote boodschap) En vanmorgen was het roze/bruin. Ik moet vannacht vliegen, ga op vakantie en weet nu niet wat ik moet doen :cry:
    VK zei gister dat ik geen spoedgeval ben omdat mijn zwangerschap zo pril is, dus kon dinsdag pas een echo krijgen. Maar om mn vakantie nu te annuleren...
    Ben radeloos

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid als je echt zo onzeker bent ga je toch naar de 1e hulp(ehbo) en maak je gewoon wat erger met kramp ect krijg je gewoon een echo! succes en duim voor je dat het goed zit!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zoals joma zei ga maar naar ziekenhuis mijn vk mkomt zo wel kijken of ze hartje kan horen maar da kan niet altyd met 12 halve week

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid ik hoop dat ze het hartje kan horen en dat allemaal gewoon goed is! duim voor je dikke knufff!

6. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Vind het ook vervelend voor je wenneke. Bruin/bloedverlies wil je niet zien tijdens je zwangerschap. Dus de VK komt zo bij je langs. Ga voor je duimen dat alles goed is!
    Ik denk dat ik vandaag nog 1 keer de VK ga bellen. Durf niet meteen naar het ziekenhuis te gaan

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ze s geweest ze moest wel zoeken maar het klopte als een trein hahaha moet wel rust houden omdat nog steeds overgeef

8. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    SUPER! Gelukkig

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    superrrr! :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @wenneke je mag lekker shoppen meid!shopse vandaag! ;)

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja nou hoef de kamer en de wandelwagen alleen maar aan te wijzen hahahah aan de opa s en oma verder niks we hebbe m zelf al gezien maar krijgen m kado dus kan ik mooi daar gaan zitten :D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat heb ik ook moeten doen hihihi makkelijk en lief he! veel plezier! :)

13. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Gisteren echo gehad, er was wel een vruchtzakje, maar die was nog maar zo groot als voor 5 weken en ik zou al 7 weken moeten zijn. Als ik het zelf uitreken kan het wel 5 weken zijn dus ik hoop dat alles goed is en blijft! Moet over 2 weken terugkomen. Heb ondertussen nog steeds een klein beetje bloedverlies. 's avonds en 's nachts niks gelukkig.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik maak me ook behoorlijk zorgen... Ik heb nu al een paar keer bloedverlies gehad. Enkele druppels steeds. Dat is op zich niet schokkend of zo.. Maar toch maak ik me wel zorgen om.

Vanmiddag schrok ik echter wel behoorlijk! Ik had nu wat meer bloed en ineens was er een grote bloedprop! Nu ben ik erg bang dat het mis is gegaan.. Aan de andere kant verlies ik nu niet heel veel bloed (een heel klein beetje) en ik heb geen buikpijn gehad. Herkent iemand dit?

15. mowie

mowie Lid

3 feb 2007
    47
    0
    6
    Hoi iedereen
    Heb bij mijn eerste zwangerschap ook last gehad van bloedverlies.Zowel donkerrood als helder bloed en soms behoorlijk wat.En er loopt hier al een aantal jaar een gezond jongentje rond. :D :D :D
    groetjes

16. mom2be

mom2be Actief lid

30 jul 2007
    106
    0
    0
    Hey allemaal,
    Heb een tijdje niet kunnen reageren, omdat ik op vakantie was.
    Wat vervelend dat er zoveel mensen zijn die bloedverlies hebben!
    Heel veel sterkte voor de mensen die nog in onzekerheid zitten en ik ben heel blij voor de mensen die te horen hebben gekregen dat alles goed is!
    Bij mij gaat gelukkig alles goed na de bloeding, heb vanaf vorige week zaterdag geen bloed meer verloren.

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Had ik ook in het begin van de zwangerschaps.
    Ik vond het echt heel erg eng! Volgens de verloskundge was het onschuldig en kon het heel veel oorzaken hebben...maar toch werd ik elke keer helemaal naar als ik weer bloed op mijn wc papiertje had.

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik hoop dat het bij mij dan ook goed gaat. Heb 2 dagen voor nod buikpijn gehad , dag daarna beetje bloed verloren, toen donderdags nog een drupje. Darna vanaf zondag t/m dinsdag buikpijn aan 1 stuk gehad en gisteren redelijk wat helderrood bloedverlies gehad. Als het dit weekend wegblijft, mag ik de vk maandag bellen voor een echo om te kijken of alles er nog zit en of het goed is. Ik vind het wel spannend. Ik heb al eerder een ma gehad, maar had helemaal geen voortekenen. Dus ik hoop dat dit weer een spontane bloeding voor niets is. De vorige keer heb ik ook een aantal keer een contactbloeding gehad, dus ja. Ik hoop gewooon dat ik heel goed doorbleod ben en er daarom de hele tijd bloedingen zijn.
    sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina