Hoi, Ik heb sinds vanmiddag aanhoudende steken rechts bij mijn onderrug/lies. Het voelt als een eisprong maar dat kan helemaal niet als je zwanger bent toch? Ze konden mij met 5 wk vertellen via een echo dat er zich iets afspeelde in de baarmoeder en niet in de eileiders dus een bbz is uitgesloten. Maar nou begin ik toch wel te twijfelen aangezien ik er eerder bekend mee ben geweest en de pijn ongeveer vergelijkbaar was. Moet ik mij hierom zorgen maken? Ik ben bang dat er dalijk weer iets aan de hand is. Ik word momenteel wel behandeld voor een blaasontsteking maar heb hdt idee dat die nu merendeels weg is. Ik merk ook dat ik ontzettend veel duizelig ben en ben al een paar keer zelfs door mijn benen gezakt. Bloed is al geprikt en bloeddruk ook die bleek te laag te zijn. Groetjes van ashleyy
Goedemiddag, De pijn zit recht en als ik goed heb onthouden is je rechter eierstok verwijderd. Dus bang voor een bbz hoef je niet te zijn. Het lijkt meer op bandenpijn. Dit onstaat door het groeien van de baarmoeder. De banden worden uitgerekt en dit geeft een stekende pijn. Dit voel je voornamelijk in de liezen en kan naar de rug trekken. De duizeligheid wordt voornamelijk veroorzaakt door een te lage bloeddruk. Wat wel wil helpen is het eten van bijv. een bouillon, wat chips of dropjes. Succes! Groetjes Monique