Hallo, ik ben vorige week ongesteld geweest. Waarvan woensdag 22-1 de laatste dag was. Maar nu verlies ik sinds maandag ochtend een heel klein beetje helderr rood bloed drupsgewijs. Ik dacht eerst dat een plekje had. Maar dat zou dan nu al lang dicht moeten zitten. wat kan het zijn? Ik weet dat als je aan de pil bent Je spotting/doorbrdoorbraakbloeding kan hebben. Maar die gebruik ik niet. Is het erg? Moet ik contact opnemen met mijn huisarts? Of is mijn cyclus erg in de war? De kortste cyclus sinds de bevalling was 35 dagen. De langste 45.
Goedemiddag, je kan ook last hebben van spotting als je niet aan de pil bent. Ik heb een site gevonden waar dit goed staat uitgelegd en wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn. Op InfoNu - Een Online Bibliotheek met Informatie van A tot Z en dan de zoektermen spotting en doorbraakbloedingen, kom je op de juiste plek. Als het een keer voorkomt dat je spotting hebt, zou ik me niet gelijk zorgen maken. Komt het vaker voor dan zou ik zeker even langs de huisarts gaan. Succes! Groetjes Monique