Hoi Cinderella22, Ik had last van echte buikkrampen en op een gegeven moment ook bruinverlies en daarna bloedverlies. Liefs Knollie
Ik had eerst bloedverlies, eerst een klein beetje, toen steeds meer. Daarna kwamen de krampen. Niet te vergelijken met ongikrampen. Volgens mij waren het halve weeen... Hoezo? Ben je bang dat je een miskraam krijgt? Ongikrampen zijn heel normaal hoor, als je net zwanger bent. Ik had ze ook in het begin, en heel wat meer dames...
bij mij deed het niet meer pijn als tijdens een normale menstruatie. Ik merkte het meer aan het vloeien, de stolsels en het verliezen van het vruchtje
ja ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden en maak me wel zorgen. soms heb ik ook steken maar die zijn niet zo pijnlijk
Als je nog geen bloedverlies hebt zou ik me daar niet al te druk om maken, ongi krmapjes kan ook te maken hebben met het uitzetten of ontspannen van je baarmoeder ivm de zwangerschap. Ik heb dr ook last van. Bij mijn vroege miskraam voelde ik helemaal niets. Had alleen last van bloedverlies met stolsels en zo, daarna begon het pas te zeuren. Zo zijn ze eigenlijk allemaal begonnen. Lees niet teveel negatieve verhalen, daar wordt je alleen maar gek van. Consentreer je op de positieve dingen. Sterkte meis t komt vast goed.
Dank jullie wel. Jullie zijn zo lief ik voel me zo onzeker, het heeft zolang geduurt voordat ik eindelijk zwanger ben. nu ben ik zo bang dat het niet goed zal komen. hoort erbij denk ik. ben ook zo emotioneel wrak op dit moment pff
Hoeft niets te betekenen hoor, een vaag menstruatie gevoel kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn. Hou de moed erin!
Hee meid, Ik heb de eerste weken na de test ook de hele tijd een menstruatie-achtig gevoel gehad in mijn onderbuik, doodeng. In de 7e week ging dat over (en vond ik dat weer eng). Maar heel veel meiden hebben dat hoor! Succes!
hoi bedankt voor je reactie het is echt een vreselijk gevoel. Het is helemaal niet pijnlijk maar wel een ongi gevoel en dat maakt me bang. Soms krijg ik wel wat pijnlijkere steken in mijn linkerzij en spontaan bukken om iets te pakken doet ook heel erg pijn
Bij mij begon de miskraam met bloedverlies en later echt wel behoorlijke kramp. Wist even niet hoe ik moest zitten of liggen....
bij mij begon het met bruin bloed verlies. En voor de rest had ik helemaal nergens last van. Maar je moet je niet gek laten maken door die verhalen hoor. Weet dat het moeilijk is.
De pijn bij een aankomend miskraam voelt anders dan ongipijn, althans zo heb ik het ervaren. Het zijn ook geen steken maar het is een erg pijnlijk trekkend gevoel helemaal onderaan in de buik over de gehele lijn, je voelt dat de baarmoeder aan het spannen is om wat erin zit eruit te stuwen en het voelt indd als weëen maar misschien nog erger... (in mijn geval dan) Dus helemaal niet te vergelijken met ongesteldheidspijn. Als ik jou was zou ik me niet ongerust maken en vooral niet teveel komen piepen bij het mk-forum want dan maak je jezelf helemaal gek Veel succes!
Bij mij was het wel hetzelfde gevoel als mijn menstruatie. Nu heb ik al een erg pijnlijke menstruatie en dit was hetzelfde. Echt het gevoel dat je baarmoeder samentrekt. Hoe is het nu met je? Liefs Knollie
hey meid. Je niet gek laten maken hoor, het is wel belangrijk in deze periode van je zwangerschap dat je geen stress hebt he. Probeer er maar niet aan te denken en zoals de rest zegt van als je geen bloedverlies hebt hoef je nergens druk om te maken. sterkte meid en kop op. xxxx sunny
Heb bij m'n eerste zwangerschap een aantal weken lang het gevoel gehad ongesteld te worden. En ook stevige buikkrampen gehad. En uit deze zwangerschap is een prachtige gezonde dochter voortgekomen die nu ruim 1 1/2 is. Daarna heb ik een aantal vroege MK's gehad en voordat deze kwamen had ik eerst een paar dagen helemaal geen zwangerschapsverschijnselen meer. Vervolgens begon ik hevig te vloeien met stevige krampen. Ik zou niet direct van het ergste uitgaan. Neem anders eens contact op met je huisarts en vraag om een doorverwijziging voor een inwendige echo in het ziekenhuis. Misschien kunnen ze je daar geruststellen. Probeer nog wel een beetje te genieten van je zwangerschap!
Dames voor alle duidelijkheid.. ik heb geen miskraam! Ik ben nog steeds zwanger gelukkig! Ik vroeg me dat gewoon af omdat ik soms last heb van bandenpijn. Ik wist toen niet dat het bandenpijn was! kuskus