bloedverlies...

Discussie in 'Miskraam' gestart door rebbel, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik vond zelf maandag ook wel erg snel, maar mijn vk heeft de afspraak gemaakt omdat ze vond dat ik door een gyn gezien moest worden, dus ik laat het maar zo... dat van dat groeien van het vruchtje weet ik niet zeker, de vorige keer was er weinig van een vruchtje te zien, toen dacht ze dat het misschien ook een leeg vruchtzakje kon zijn en nu had ze het erover dat ze wel een vruchtje zag... maar verder weet ik t niet precies! het is zo spannend op het moment dat je daar ligt...

liefs rebbel

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi rox!

ja mijn gevoel zegt heel veel op dit moment, ik moet zeggen dat ik nu meer hoop heb gekregen dan de vorige keer, maar ik ben tegelijkertijd ook zo bang dat ik mezelf voor de gek hou en straks weer kei hard die klap krijg!

liefs rebbel

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik zou je daar ook maar op voorbereiden dat je slecht nieuws krijgt. Want goed nieuws kun je beter aan als slecht nieuws. Meid heel veel succes maandag bij de gyn en laat even weten hoe het gegaan is.

xxx Joyce

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik laat het zeker even weten!

liefs rebbel

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik hoop het zo voor je dat het goedkomt. Hoop dat het bij mij dan ook zo gaat ik heb woensdag weer de echo.

xxx Joyce

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je meid!

ik hoop voor jou ook dat het goed komt! we maken echt allebei hetzelfde mee op dit moment! ik zal heel hard voor je duimen en jij voor mij goed? dan moet het wel goed komen toch?....

hele dikke knuffel
    rebbel

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jeetje Rebbel, wat spannend meid!

Ik hoop zo op goed nieuws voor je morgen! Ik duim met je mee, goed?

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je wel meid!
    heel fijn dat je voor me wil duimen!
    hoe gaat het nu met jou?

liefs rebbel

9. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Tuurlijk duim en hoop ik voor je mee! :D

Met mij gaat het wel goed eigenlijk, de buikpijn is zo goed als over, dus daar ben ik al heeel blij mee natuurlijk. En tuurlijk denk ik er nog wel aan, dat gaat niet zomaar over, maar ik merk wel dat ik nu ook al denk aan opnieuw zwanger worden. ik hoop dat het niet al te lang gaat duren en zo. Dus tsja, mixed feelings eigenlijk! ;)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou meid! fijn dat het beter met je gaat! ik zal voor je duimen dat je weer gauw zwanger mag zijn en dat het dan goed mag gaan!

liefs rebbel

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dAT MEEN JE NIET REBBEL DAT HET BLOEDVERLIES ALS NOG DOORZET. wAT ERG. HOE LAAT HEB JE DE ECHO VANDAAG MEID IK BLIJF TOCH VOOR JE DUIMEN.

XXX jOYCE

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    het is fout! het was nu niet gegroeid en geen hartslag...
    ik verlies ook best veel bloed, ik krijg maandag nog een echo en als het er dan niet zelf afgekomen is, word ik volgende week gecuretteerd! we balen er ontzettend van, maar zijn wel blij dat we nu duidelijkheid hebben!

@jent: jij heel veel succes woensdag meid! ik duim nog steeds voor je!

liefs rebbel

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he meid jammer maar we blijven elkaar spreken. ik heb sowieso weinig hoop heb er eigenlijk al bij neergelegd. Wil zo snel mogelijk were verder kunnen.

xxx joyce

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik duim toch nog voor je meid, laat me iets weten goed?

liefs rebbel

Deel Deze Pagina