erg moe, full time baan

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Stretchfield, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik ben nu 11 weken zwanger. Me werkgever weet ervan.
    Ik heb een 40 urige werkweek. Ik ben werkzaam als dtp-er dit houdt in dat ik de hele dag achter pc zit en aan het photoshoppen ben of aan het vormgeven ben. Echter ben ik zo ontzettend moe. Ik ga optijd naar bed. Ik eet en drink voldoende, me ijzer is goed(gister nog geweest) en als ik thuis kom van werk doe ik ook niet veel meer dan was draaien en koken. En lig ik lekker op de bank tot we naar bed gaan.

Wanneer is het "normaal" om minder te gaan werken? Kan dit ook zomaar? Voel me zo raar omdat het kantoor baan is en geen til of sjouw werk.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb wel een tip voor je. Bij mij hebben floradix tabletten me echt ondersteunt tijdens de vermoeidheid. Natuurlijke basis en verkrijgbaar bij iedere drogist.

3. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ik loop een beetje tegen hetzelfde aan. Zit op kantoor en doe grote adhoc projecten en dat leveren nogal wat stress. Ik ben volledig gesloopt en denk ook niet dat ik dit lang vol kan houden.
    M'n waardes zijn ook allemaal hoog, zou die floradix dan ook helpen?

4. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    dit is toch voor je ijzer? Maar die is goed?

5. ejtnelle

ejtnelle Lid

14 jan 2014
    88
    12
    8
    Hoi,

Ik doe zelf ook een kantoor job. ik zit heel de dag achter een pc op een IT helpdesk.
    ik had dit probleem in het begin van mijn zwangerschap ook. elke dag opstaan om 5.30 ( aangezien ik ook niet dicht bij huis werk) thuis komen om 18u en om 20u bed in om de volgende dag te overleven.
    Maar niet wanhopen, dit is echt maar tijdelijk. Bij mij is dit echt helemaal omgedraaid toen ik ongeveer 4 Maand zwanger was. ineens had ik terug super veel energie en voelde me veel beter in men vel. Ik heb hier echt niets voor gedaan, geen extra viaminen of wa dan ook, het ging gewoon over net zoals de misselijkheid.
    ik ben momenteel 36 +1 weken zwanger en ik werk nog altijd fulltime. hoewel ik moet toegeven dat het nu stilletjes aan terug vermoeiender wordt.

in elk geval nog veel succes met jullie zwangerschap ;)

groeten,

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Grote kans dat je vermoeidheid met een paar weken echt beter gaat worden :) Ik ben ZZPer, werk fulltime met grotendeels kantoordagen en had de eerste 15/16 weken ook regelmatig het gevoel dat ik in slaap kon vallen achter mn bureau, was zooooo moe. Probeer 's avonds gewoon je rust te pakken, hopelijk word het snel beter

7. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Bedankt voor de reacties. Even door bijten dan maar :)

8. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg herkenbaar!
    Werk zelf 36 uur op kantoor en ben pas 5+4, maar merk de vermoeidheid al wel. Gister toen ik thuis kwam ook 1,5u geslapen, gegeten en om kwart voor 9 lag ik er alweer in.

9. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik doe bijna hetzelfde als jou - ben webdesigner en werk ook 40 uur. Ik ben nu 9 weken en erg moe ben ik niet meer...Maar ik ben benieuwd wanneer het kei hard terugkomt.

Ik moet eerlijk zeggen dat wij nu wat nu minder te doen hebben op kantoor omdat alles en iedereen nog op vakantie is. Dat helpt mee. Ik zou niet weten wat je eraan kan doen maar je bent in ieder geval niet raar.

10. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Wel fijn dat ik niet raar ben :p
    HAha, nou ik was eerst ook heel moe, week 5/6 daarna niet meer maar nu ineens weer heel erg en snel :O Trap oplopen? Ben gewoon buitenadem :O

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Herkenbaar... t/m 16 weken moe moe moe.. ik werk ook fulltime dus het was werken - eten - op de bank liggen uitgeput- slapen (en dat slapen gebeurde om 20.00). Daarna ging het beter en heb ik het werk gewoon volgehouden.

Nu in 3e trimester wordt het weer wat zwaarder maar dat is meer omdat mijn buik in de weg zit met typen en ik last van bekken en rug heb en wat minder energie.

12. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Oh ja, de trap oplopen peigert me gewoon helemaal af. Een collega zei net ook "zo zo, jij bent buiten adem".

Ehm..

13. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad, vanaf week 5 leken mijn werkdagen een eeuwigheid te duren en viel ik ook rustig meteen na mijn werk in slaap en sliep dan door tot de volgende ochtend. Nu met bijna 13 weken gaat het al een stuk beter. Ik heb veel minder vaak het idee dat ik in slaap ga vallen achter mijn laptop en 's avond blijf ik wakker tot een uur of 9 ;)

Deel Deze Pagina