Hopelijk kan iemand mij helpen.... Op 21-08 heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo. Afgelopen dagen oplopende Kruidvat testen. 28-08 negatieve cb, gister positief 1-2 wat dus overeenkomt. Gisteravond begin ik bruin te verliezen, direct in de stress natuurlijk en thuis meteen getest, Kruidvat iets donkerder dan in de ochtend. Action donkerder dan in de ochtend. Vanochtend helder rood bloedverlies wat wel toe lijkt te nemen, maar min gevoel zegt absoluut nog niet dat het over is. Net weer een action test gedaan en die is echt donkerder geworden, moet zeggen dat het geen geconcentreerde urine was (uur ervoor toilet en 2 bakken koffie gehad vanochtend) Toch een vroege mk of mag ik hoop houden?
Jeetje wat spannend! Ik durf het echt niet te zeggen. Bloedverlies hoeft niks te betekenen, maar het kan ook mis zijn. Heb je al de gyn gebeld? Misschien kunnen ze je bloed prikken op hcg waardes? Heel veel sterkte en ik duim hard voor je!
Lieve @Jane1981, wat een lastige situatie! Ik heb dit nu twee maal gehad en bij beide betekende bij mij dat het niet goed zat. De aanmaak van HCG was te weinig om het baarmoederslijmvlies dik te houden dus ik ben ook gaan bloeden. Veel ook. Na de bloeding probeerde het nog door te groeien maar helaas. De laatste keer dachten ze aan een BBZ en hebben ze ook mijn laatste eileider verwijderd. Het bleek hier niet in te zitten en ik denk dat het net als de keer daarvoor dus aan de langzame groei van het vruchtje lag. Maar dit is mijn gevoel bij mijzelf, zeker weten doe je eigenlijk nooit. Ik wil je niet een naar gevoel geven hoor, ik heb namelijk ook bijzondere reacties op beide topics gehad van dames die 9maanden na de bloeding een prachtbaby in de armen mochten sluiten. Ik zou vragen of je HCG waardes in de gaten gehouden kunnen worden en misschien een vroege echo aanvragen. Nogmaals, het hoeft echt zeker niet fout te zitten hoor! Bij mijn laatste topic 'Licht positief en toch bloeden' kan je op de eerste pagina's een paar bijzondere en positieve verhalen lezen. Sterkte
Ik heb geen eileiders meer dus dat is het niet. snap er sowieso nu niks meer van. Kv gaf licht streepje en zojuist een cb+ een behoorlijke knaller. Duidelijk opgelopen sinds zaterdag.
Dan blijf ik bij de theorie waarvan ik denk dat het bij mij van toepassing was. Trage HCG productie waardoor je lichaam nog niet snapt dat hij je vruchtje moet behouden en daardoor je menstruatie op gang bracht.. Of een bloedvaatje dat knapte tijdens een (late) innesteling. Blijf sterk in deze onzekere tijd!
Ik zou even contact opnemen met het ziekenhuis en vertellen hoe het is verlopen. Ik heb geen idee..... Succes in ieder geval !
Heb ik al gedaan. Maar omdat ik vanmiddag erg licht streepje op de kv had heb ik gezegd dat het einde verhaal is. Dit vind ik toch een flink verschil