Goeimorgen, Ik krijg vanmiddag de tests van de site binnen, nou heb ik mijn ochtend urine opgevangen omdat daar miss wat meer hcg in zit, hoe kan ik die het beste bewaren tot vanmiddag? Alvast bedankt voor jullie antwoord
maar wel afgesloten...dus een dekseltje ofzo erop....en eerst op kamer temp laten komen als je gaat testen
Of een klein beetje verwarmen tot 36 graden als je gaat testen. Heb ook wel een urine bewaard maar toen het koud was deed de test het niet goed en dat is zo zonde. In elk geval succes. Zal voor je duimen. Liefs Elba
in de koelkast bewaren of anders morgen ochtend testen met super vers urine, te lang urine bewaren in de koelkast is ook niet goed, wie weet komt de post bode wel laat.
Denk het wel, hier moet je namelijk zelf je banner vervangen als je ongesteld geworden bent, anders zou hij doortellen.
natasja vind t niet zo leuk dat je mijn topic overtips gesloten hebt,niet iedereen wil uitgaan van een bijsluiter...
@miranda: in de bijsluiter staat alles wat je weten moet en voor elke verschillende test geldt een eigen bijsluiter. Als bij je test het controlestreepje er maar staat. Dan heb je 'm goed uitgevoerd. en om op het topic te blijven: Ïk test alleen met 'verse ochtendurine', dan maar iets eerder opstaan.
Je kan wel niet willen uit gaan van een bijsluiter, maar dat is toch echt wel een betrouwbare bron voor je informatie. Waarom zou hij er anders bij zitten? Wij wijzen mensen in de drogist (waar ik werk) niet voor niets op de bijsluiter....Dus ik snap het op zich wel een klein beetje. Sorry...