Ik ben 20 weken zwanger en ons kindje duimt in de buik ik vind het zo lief, bij wie van jullie duimt het kindje nog meer.?
aaahhh dat is inderdaad wel heel erg lief om te zien. heb je er een echo foto van gekregen? Dat is wel heel leuk om te bewaren dan
Ik heb even getwijfeld of ik wel moest reageren, omdat het idee van een duimend babytje in de buik wel heel schattig is natuurlijk. Maar dan toch de harde woorden van mn gyn ; een kindje van 20 weken kan nog niet echt duimen. Het kindje friemelt vaak wat met de handjes voor de mond, waardoor het lijkt alsof het duimt. Aldus mijn nuchtere gyn nadat ik ookvol vertedering riep dat mn oudste dochter duimde. Het kindje heeft nog geen zuigkracht de tong en rest van het mondje zijn ook nog niet voldoende gevormd voor echt duimen in het tweede trimester. Maar het ziet er natuurlijk wel super lief en echt uit!
Mijn baby duimt ook maar dan op een teentje. Hij ligt (nog steeds helaas) in stuit en heb t al een paar keer gezien op de echo. Lief ♡
Tijdens alle echo's geregeld zien duimen en nu ze ondertussen geboren is nog steeds fan van haar duim 😍
humpthy je was me net voor idd. ik zag het ook op de echo en kreeg exact het zelfde antwoord van mijn gyn