Ik zou idd ook bij een buur ff vragen of ik mocht bellen. Of als er familie/vrienden in de buurt wonen zou ik daar heen fietsen. 112 lijkt mij niet echt van toepassing.
Had je wanneer je doe bloedingen had ook nog last van je syptomen? ik heb nl vandaag nog niet overgegeven.. ik kots elke dag.. en vandaag niet.. voel me ook gewoon ok de hele dag.. en nu dit.. snap er niks van
Loop nou even langs de buren.. niet overal een uitweg voor zoeken! Dan kan je tenminste vanavond rustig slapen..
wie heeft een kilo geluk voor mij? Niemand is thuis in de flat alleen de beneden buurvrouw en zij wil me niet laten bellen hoor dr jullie stomme allochtonen moeten maar eens werken voor jullie kosten en niet leven op anderen ik heb hier nb geboren
Selaam wat het rare was ik kreeg mijn bloedingen 'savonds Dus ik was niet misselijk, overdag was ik dat wel. Maar ik had wel last van mijn borsten. Ik zou gewoon bellen meid. HEb ik ook gedaan en kreeg gelijk een echo.
Hoe gaat het nu? Ik zal als ik jou was even naar een telefooncel lopen en daar even bellen in den haag genoeg van die dingen te vinden. Ik vind echt dat je wat meer voor jezelf en je kindje op moet komen en niet teveel moet afwachten. Het is jouw lichaam en jouw kindje die in je buik zit. Als je niks doet gebeurd er ook nils hoor wil niet bot overkomen en als je dat zo opneemt sorry Maar dit is geen weg meid