hallo, met 6 weken en een paar dagen heb ik bloedverlies gehad.. het waren toen 2 plekjes van ongeveer 1 bij 1 cm.. Kort erna een goede echo gehad. Met 8 weken ook weer met het afvegen bloedverlies gehad.. Een week later een goede echo gehad.. Vorige week zondag(11 weken en een paar dagen) weer bloedverlies gehad, deze keer meer dan de vorige keer.. Het druppelde na het plassen..ongeveer een dag Met 12 weken en 1 dag weer een goede echo gehad en de vk zei dat het bloeden waarschijnlijk niks met de zwangerschap te maken heeft. omdat dit niet op de echo te zien was.. Heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie wat het kan zijn? xx
Je baarmoedermond is heel goed doorbloed tijdens je zwangerschap dus kan makkelijker bloeden. Heb je gemeenschap gehad op deze dagen? Soms is bloedverlies niet te verklaren en hebben vrouwen die de hele zwangerschap door. Het blijft wel iets om in de gaten te blijven houden, dat het niet te veel en te vaak is. Bij twijfel altijd je vlk bellen.
Bij de zwangerschap van mijn dochter van week 4 tot en met week 10/11 gebloed, bruin bloed.. Nooit een verklaring gevonden.
Nee heb toevallig geen gemeenschap ervoor gehad.. Ik schrok elke keer zoo erg.. Nu wat minder.. Ik hou mezelf voor dat zolang ik geen erge buikkrampen krijg het wel goed zal zitten.. Mijn verloskundige zei dat als t egt mis zou zijn ik dit echt wel extreem zou voelen omdat k al 12/13 weken ben.
Toevallig vlak voor of tijdens de stoelgang? Ik heb het door darmkrampen, waardoor de bmm geprikkeld wordt