En voel me steeds beter! Alleen kruipt de tijd.. ben ook zo ongeduldig! Afgelopen dinsdag laten prikken voor nipt en ben zooo benieuwd.. Hoop dat alles goed is en er ook geen nevenbevindingen bij mij worden gevonden. Over 4 weken we wat het word. Kan niet wachten! maargoed eerste mijlpaal is gehaald.
Wat fijn, 12 weken alweer.. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik vond de eerste weken echt voorbij gaan als een sneltrein.. Ik lees dat je een nipt laat doen, volgens mij kunnen ze hieruit ook halen of het een meisje of jongen Is? Zodat je niet daar nog 4 weken op hoeft te wachten. Spannend allemaal en een fijne zwangerschap gewenst
Tnx meid. Begint steeds meer te landen maar nog niet voldoende hoor... het is ook nog heel onwerkelijk dat er een levend wezentje in me zit. Fantaseer wel steeds meer wat heel leuk is maar ook weer onzekerheid met zich mee brengt. Over hoe ik het ga doen als moeder, hoe het gaat zijn enz enz
Als een sneltrein ja?ik wou dat ik dat kon zeggen haha.. lijkt wel een eeuwigheid te duren. Volgens mij is dat niet in nl maar in België dat ze dat zeggen. Had het anders al wel willen weten hoor
Hahaa, ik vond zelf de eerste weken erg snel voorbij gaan. Maar nu, schiet het voor mijn gevoel niet op hahaa! Ah ja inderdaad ik heb wel gehoord van iemand in België die de NIPT had gedaan, dat toen ze de uitslag kreeg ook kon horen (Als ze het wou weten), Wat het geslacht was.. Vandaar, dat ik daar aandacht. Ik weet niet of dat in Nederland ook kan.. Misschien navragen?
Dat snap ik en er is ook niks wat je kan voorbereiden op het moederschap straks. Het kindje is erg gewild en er zal van gehouden worden, dus dat is voor nu genoeg. De rest komt vanzelf