hallo allemaal, Afgelopen maandag heb ik met een clear blue test postitief getest en stond er 1-2 weken. Omdat ik er nog een paar had liggen heb ik woensdag er nog 1 gedaan en toen stond er 2-3 weken en nu deed ik gisteravond de laatste en stond er ineens 3+. Hoe kan dat nou?! Ik lees overal dat dan je hcg ineens heel erg stijgt en het ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn dus ben een beetje bang nu!! Wie kan me hier meer over vertellen Liefs
Gaat inderdaad wel snel die oploop. Ik zou voor de zekerheid toch even de huisarts bellen en bloed laten prikken om de HCG oploop te controleren. Kan ook niks zijn hoor! (Of een tweeling ) Maar denk wel goed om even in de gaten te houden...
Ik denk dat het allemaal wel mee valt... maandag zul je net randje 1-2 hebben gezeten en nu net randje 3+. Het is en blijft een indicator. Denk persoonlijk niet dat een HA hiervoor bloed gaat prikken. Maar als je je daar goed bij voelt kun je het altijd vragen natuurlijk.
Ik weet niet hoever je bent maar ik testte met 4w5d ook al 3+ en bij mij was het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ook geen tweeling. HCG stijgt bij de een sneller dan bij de ander.