snap niks van innesteling

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sneakychick, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneakychick

sneakychick Nieuw lid

Nov 30, 2007
    2
    0
    0
    fin.adviseur
    Hallo, ik ben nieuwe hier, tenminste een paar jr geleden was ik hier ook, inmiddels heb ik een zoon van 3,5 jr. nu ben ik gestopt met de pil sins een maandje of 2, ik ben rond 20 november voor het laatst ongi geweest en heb toen gemeenschap gehad met mijn vriend de daarop volgende dagen.

nu heb ik 28 nov lichte krampjes in me buik gehad,maar vandaag is/was echt de bom! de hele dag door krampjes zelfs nu nog, ik wordt er gek van. heb vanmiddag een test gedaan negatief natuurlijk want als ik zwanger zou zijn dan is het veelste vroeg om een test te doen.

hoe het de eerste keer was bij me zoontje weet ik niet meer precies want ik werd op vakantie zwanger en was toen al bijna een half jr gestopt met de pil, ik heb heel internet afgezocht over hoe dat nu zit met eisprong,innesteling en alles maar niets kan ik erover vinden,
    verder heb ik geen andere kwaaltjes maar wordt hier helemaal gek want die krampjes lijken op zwangerschap omdat het rond me baarmoeder zit.

wie kan me helpen of uitleg geven, wil het zo graag weten!
    en wachten tot me volgende ongi kan ik echt niet ppfffff duurt zo lang.
    wat ik ook denk is dat ik misschien een onregelmatige eisprong heb waardoor ik dus de eisprong kan hebben voor tijdens of na de mentruatie omdat de dokter dit mij al eens verteld had.

please goede tips graag.
    die krampjes zijn nu dus de 2de dag en de hele dag en avond door zelfs als ik op bed lig.
    18 november was mijn eerste dag van de menstruatie en de 22ste ongeveer de laatste menstruatie dag.
    dat zou betekenen als ik het volgens internet doe dat ik vanaf de 18 tot aan de 28ste 10 dgn totaal dus, een innesteling zou kunnen hebben.

pffff drama dit.. wie heeft dit ook gehad of wie kan me ermee helpen.
    bedankt vast groetjes sneakychick

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Als 18 november de eerste dag van jouw laatste menstruatie was, is 18 november dag 1 van jouw nieuwe cyclus. Als je een normale cyclus hebt (tussen 23-33 dagen) zal tussen dag 10-18 jouw eispong plaatsvinden. Rondom je eisprong kan je eitje bevrucht worden. Ongeveer 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld.

Sommige mensen voelen hun eisprong, nl rare krampende pijntjes, onderin je buik, vaak links of rechts. je kunt ook achter je eisprong komen dmv ovulatietesten of temperaturen.

Zelf denk ik dat je weleens rond deze dagen je eisprong kan hebben.

Als je ervanuit gaat dat je een onregelmatige eisprong hebt, is het misschien handig om er echt achter te komen wanneer je je eisprong hebt.
    Ik denk nog niet dat je zwanger bent. En anders zal een test nog negatief aangeven. Wacht even tot 28 dgn na 18 nov.

3. sneakychick

sneakychick Nieuw lid

Nov 30, 2007
    2
    0
    0
    fin.adviseur
    hoi, bedankt voor het antwoord, maar als ik me eisprong heb dan voel ik dat heel goed, ongeveer 2 wkn na mijn menstruatie krijg ik altijd hele gevoelige borsten en gevoelige tepels, dat duurt vaak een paar dgn en dan neemt het af, zo weet ik ook dat ik ongeer 2 wkn daarna weer de menstruatie moet krijgen, ik ben vanmorgen opgestaan en dacht eindelijk dat die krampjes weg waren maar het begint nu gewoon weer! mijn ontlasting is inmiddels ook niet zoals het hoort de eerste dag een beetje hard en gisteren weer erg dun. normaal gesproken als ik dus me eisprong heb dan voel ik deze krampjes niet. en het zit echt rechts onderin en loopt dan zo door naar het midden van me buik.

ik heb gisteren op bed even zitten drukken en voelen hihi en toen ik drukte aan de rechter kant kreeg ik echt krampende steken en het trok een beetje door naar boven.

ben echt benieuwd! mocht het toch me eisprong zijn dan weet ik dus wat te doen hihi

groetjes

Share This Page