Van de week heb ik weer een echo gehad. En de gyn "sta onder behandeling van het ZH" zei dat ik iets te weinig vruchtwater had "het houd niet over". Wie heeft dit ook gehad, en moet ik mij erg veel zorgen maken? Hij zei dat het geen kwaad kon, maar moet wel vaker op controle komen. Maar wat feedback van ervaringen zou mij geruster maken. Ik ben 26 weken zwanger.
hey ook bij mij heeft één van de 2 te weinig vruchtwater( 5cm maar) maar zolang ze ruimte genoeg heeft om te trappelen en te bewegen en niet tegen de baarmoederwand plakt moet je je niet teveel zorgen maken. dit vruchtwater kan nog bijkomen en het belangrijkste is dat het blaasje en nieren goed moeten werken en dit kunnen ze zeer goed in't oog houden door regelmatige controles die je ook krijgt zo te lezen. dus geniet maar volop van je zw
Ok nou met het trappelen is niets mis... En ze zit ook niet vast geplakt, want voel haar dan hier en dan daar. De niertjes kijken ze toch met de 20 weken echo al na? Bij mijn weten waren ook deze aanwezig..
Ik heb dit niet meegemaakt, dus helaas geen ervaringsverhalen. Vind het wel goed dat je onder toezicht staat van een gyn. Zolang de gyn geen reden tot paniek ziet is er dus niets aan de hand en kun jij zorgenvrij genieten van je zwangerschap!
kom uit belgie en bij ons wordt der sowiso om de 4 weken een echo gedaan en in mijn geval zelfs om de 2 weken omdat het twins zijn, nu de niertjes zullen wel aanwezig zijn maar ze moeten goed werken hé maar dit zouden ze in principe op 20 weken moeten kunnen zien op de echo. en als je ej beebje voelt bewegen moet je je geen zorgen maken dan zit het wel goed