hallo allemaal dames, ik ben nu sinds 4 maanden gestopt met de pil en heb meestal een cyclus van 31 dagen,maar de laatste keer was het 34 dagen. afgelopen maandag zou ongeveer mijn eisprong zijn. zaterdagsochtend en maandagsavond heb ik "het" met mijn vriendje gedaan. maandag had ik een beetje last van mijn buik,maar dinsdag heb ik de hele dag door erg veel last gehad van mijn buik,een opgezet gevoel en linksonderin als ik op mijn buik drukte deed het ontzettend veel pijn,net zo n gevoel als dat je hebt hard gelopen en je pijn in je zij krijgt. mijn hele rug ging aan het einde van de dag ook flink pijn doen en dat trok zelfs door in mijn armen. woensdag had ik ook nog steeds hetzelfde gevoel,ook heb ik het erg warm en benauwd en heb ik af en toe een beetje een beroerd gevoel. ik heb ook vanaf zaterdag getemperatuurd en vanaf vanmorgen is hij 0,5 graden hoger. (k was gewoon benieuwd of het klopte nadat ik al die verhalen over temperaturen had gelezen.) zou deze pijn te maken hebben met mijn eisprong,en zou het misschien wel zover kunnen zijn dat ik zwanger ben? ik kan pas vanaf 21 mei testen,maar ben zo benieuwd..herkent iemand dit?? en zou ik het wel op de juiste dagen hebben gedaan? groetjes chanisse
het zou kunnen, maar ik denk dat je die last enkel van je eisprong hebt. Had ik ook. En toen ik ongi moest worden, had ik heel veel krampen in mijn buik, net menstruatiepijn, maar mijn regels bleven weg en ik was dus toch zwanger. Groetjes Petra