Meiden, ik heb sinds mijn zwangerschap, 3 maanden, last van diaree en voorheen nooit. Ik vind het heel erg vervelend, ik ben er nog niet voor naar de huisarts geweest omdat ik zelf ook denk dat het geen kwaad kan. Je darmen veranderen tijdens je zwangerschap immers, zetten uit en houden meer vocht vast. Ik had het eerst sóchtends alleen en verder niet meer op de dag. Af en toe ook obstipatie, maar meer diaree. Het verschilt per dag. Soms wou dat ik last had van obstipatie, want ik vind het heel vervelend. Ik dacht dat dunne ontlasting niet normaal was, maar nu ik jullie verhalen lees, stelt het me gerust. Het is echt renbnen naar de wc soms. Toch raar dat elk lijf anders op de zwangerschap reageert.. liefs
IK heb het ook regelmatig me buik boreld op het moment ook bij mij stopt de boel als ik chocolade eet ms een optie voor je maar niet naar de wc kunnen is ook niet fijn
Hier ook, heb ook soms last van diarree, niet vaak, maar toch erg vervelend idd. Na 2 dagen is het bij mij weer weg. Diarree is niet prettig, maar verstopt zitten ook niet! Groetjes Xena
Ik heb nu ook beetje dunner als normaal, maar denk dat ik ook ziek aant worden ben. Me wangen zijn gruwelijk warm, al heb ik geen koorts, beetje honger, maar zodra ik wat neem kan ik wel kotsen. Bij mij ligt het daar aan
ik ook hoor haha tis heel vervelend maar hoort er bij denk ik. het is wel beter dan dat je helemaal niet kunt!