erg bewegelijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door susan71, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

ik ben bijna 35 weken zwanger en heb al de hele zwangerschap last van een erg druk kindje.
    Maar nu de kleine wat minder ruimte krijgt, kunnen de bewegingen erg pijnlijk zijn. Laatst reed ik met de auto bijna tegen een verkeersbord omdat er in ene een voetje onder m'n ribben zat. het deed zo zeer...
    De kleine is al een beetje ingedaald en daardoor zitten ze voeten dus ook lekker bij m'n ribben. Ik ben in totaal nog maar 7 kilo aangekomen en heb volgens mij ook maar weinig vruchtwater.
    Wanneer kan ik verwachten dat de baby wat rustiger doet? want autorijden wordt zo te gevaarlijk.

alvast bedankt.

groetjes susan

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi susan,

Gevaarlijk Kindje heb jij ! haha.
    Maar je kindje kan jou inderdaad goed te pakken nemen. Vaak zie je dat na 37 weken het kindje rustiger word door de ruimte die krapper word maar sommige kindjes blijven druk tot aan de laatste wee!
    Bekijk het positief liever veel bewegen dan geen beweging voelen. Wij zien het als zeer positief. Maar begrijpen oko heel goed hoe lastig het is voor jou

Imke

Deel Deze Pagina