Innestelingsbloeding?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sampiedampiedamdododo, 26 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampiedampiedamdododo

9 jan 2023
    26
    0
    1
    Vrouw
    Hi dames,

daar waar ik me laatst nog druk maakte over een gemiste eisprong heb ik nu wat anders om me druk over te maken.

welkom in m’n hoofd, dat gaat 24/7 door

ik zit op ong 5dpo. Vandaag geen eetlust en misselijk, daarna enorm overgegeven.

nu ineens lichtroze bloedverlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn of kan het door het overgeven komen? Willen jullie meekijken?

Bijgevoegde bestanden:

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Het kan van alles zijn denk ik. Innestelling vermoed ik niet, aangezien 5 dpo echt heel vroeg is. Het kan vast, maar de meeste bevruchte eicellen zijn dan net goed gedeeld voor ze kunnen gaan innestellen.

De mindere eetlust en misselijkheid zullen meer komen door de weersveranderingen of hormonaal door stijging progesteron dan bv van beginnend hcg.

Volgens mij is een innestelingsbloeding eerder uitzondering dan regel. Ik heb het nog nooit meegemaakt. Tussentijds bloedverlies wel.

Sampiedampiedamdododo vindt dit leuk.
  3. Sampiedampiedamdododo

9 jan 2023
    26
    0
    1
    Vrouw

Dank je wel! Ik denk dat m’n menstruatie al heel vroeg doorgebroken is en ik daarom ook zo ziek ben…

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Zie het nu pas..maar wat balen zeg. Hopenlijk deze ronde wel positief!

5. mom2be2

mom2be2 Actief lid

3 mrt 2009
    146
    36
    28
    Bij mij zag het idd zo uit..

Deel Deze Pagina