Hoi mommy's (to be), even hier een nieuw topic geopend omdat een zwangerschapskussen niet echt iets is wat ik bij de baby-uitzet vind horen. De titel is vast duidelijk, maar ik ben op zoek naar een goede zwangerschapskussen en ben benieuwd naar jullie ervaringen/keuzes. Ik ben vandaag overigens 12 weken, maar merk dat ik wel al begin mijn dekbed tussen mijn benen te proppen en in mijn rug, dus wellicht is het tijd om hiernaar te gaan kijken. De keuze is alleen reuze en ik vind het jammer als ik iets aanschaf wat achteraf blijft dat meerderen daar een wat slechtere ervaring mee hebben. Ik hoor het graag, dank je wel alvast.
Ik heb Snoozzz voedingskussen. Vind die heerlijk liggen qua dikte. Het enige nadeel is dat als ik me omdraai, ik de kussen mee moet draaien. Dus dat kan een beetje hassle zijn. Wat dat betreft lijkt z'n Litollo dubbele kussen me een betere uitkomst. Alleen kan ik dan niet tegen mijn vriend aanliggen dus vandaag dat het Snoozzz is geworden. Ben nu bijna 38 weken en nog steeds blij met mijn kussen.
Ik heb ook een Snoozzz, super fijn ding zeg en heel fijn dat hij ook niet dunner wordt door de vulling. Hier gaat hij automatisch mee met draaien, heb hem kennelijk in een goede houtgreep haha. Heeft goed geholpen mijn bekkenklachten te verminderen
Dank jullie. De Snoozzz had ik inderdaad ook al heel scherp in de gaten. De Lolitto ook trouwens, maar daar lopen wij inderdaad ook wel een beetje tegenaan dat mijn vriend dan helemaal niet meer met me kan knuffelen haha. We waren vandaag in de Babydump om mijn box op te halen en zagen daar de Doomoo (Buddy), vergelijkbaar met Snoozzz. Hebben besloten die aan te schaffen, ook omdat dat toch wat minder ruimte in beslag neemt in bed dan de Lolitto.
Ik heb de doomoo (2x). Ik ben er heel blij mee! De hoes rekt wat uit na een paar weken. Voor het slapen vind ik dat juist fijn. Voor voeden gaat hij misschien te dun zijn na een tijd. Ik heb een zakje navulling klaarliggen.
Ik heb een zijslaap kussen van de lidl! Eerste zwangerschap ook gebruikt, erg blij mee en qua prijs ook goed te doen. Tijdens de dagen dat ik borstvoeding gaf en daarna flesvoeding ging het ook prima. Misschien eens een optie naar te kijken!
Goeie tip van de navulling! Ik heb er vannacht even mee geslapen, maar we hadden opeens een warme slaapkamer en toen was alles veel te warm. Maar fijn om het nu in ieder geval binnen handbereik te hebben!
In het begin is hij best hoog/dik. Ik vind het lekker om er een nestje van te maken en dan nog even te lezen oid met nek zo in het midden. Zo verliest hij ook al wat hoogte.