Zondag avond heb ik wat helderrood bloed verloren na t plassen,zat aan t wc papier na t afvegen.Na een half uur was t alweer weg en had ik alleen nog wat bruinig.Maar vanaf zo avond heb ik nu telkens s ochtends na de ontlasting bruinige afscheiding.En gisteravond was t weer wat helder rood bloed.Niet veel en was binnen een paar min ook weer gestopt.Maar de bruine afscheiding blijft...Ik wordt hier zo onzeker van.Is dit een beginnende miskraam of kan het erbij horen?Ik heb geen krampen maar ben zo bang...Kan iemand mij duidelijk heid geven misschien? Alvast bedankt voor reactie! Groetjes!
Wendy, ik zou het zo ook niet kunnen zeggen, het kan ook bij jouw zwangerschap horen, ikzelf heb ook tussentijds bloedverlies gehad en is goed gegaan. ik zou even de vk bellen, met 7 weken kunnen ze een echo maken om te kijken en dan ben je van een stuk onzekerheid af. Wel bellen hoor, zo zit je ook maar alleen in de zenuwen en dat is ook niks Succes
dag lieve wendy, Heb je al gebeld met de vk om een echo aan te vragen, lijkt me de enige oplossing nu je maakt je nu zorgen terwijl je nog niks zeker weet het hoeft niks te zijn maar het kan inderdaad het begin zijn van een mk ik hoop voor je dat je gebeld hebt en dat je een echo hebt gehad die goed nieuws bevatte inmiddels en dat je iets rustiger de komende weken door kan komen. laat je ons nog even weten hoe het met je gaat en of het nog goed zit? kuffel miriam en succes
Kan alle kanten op. Bij mijn eerste zwangerschap had ik bij 7 weken bloedverlies (wel kloppend hartje), toen helaas miskraam bij 11 weken. Bij tweede zwangerschap weer bloedverlies bij 7 weken, nu een prachtig meisje hier naast me in de box!
Hoi Wendy, Sinds gisteren heb ik hetzelfde. Ik ben 5,5 week zwanger en heb ook bloedverlies. Gisteren zat het zefs wat in mijn maandverband, maar nu is het alleen rood bij het afvegen. Verder heb ik ook geen pijn ofzo. Mijn zusje heeft het ook erg gehad en die is net bevallen van een gezond kindje, dus daar moeten we dan maar hoop uit halen. Het hoeft dus niet fout te zijn. Heb jij er nu nog steeds last van? Groetjes Christa.