OP de een of andere vage manier heb ik al een paar keer gehad dat iemand naar me toe kwam en zei: hee ben je soms zwanger? Vind ik best raar want ik ben nog maar 6 weken ver, hoe kan je dan zien dat iemand zwanger is? (ze zeiden iets aan mn houding of uitstraling ofzo) Hebben meer mensen dit gehad al zo vroeg in de zwangerschap?
Bij mij ook, maar dat hoorde ik pas achteraf. Blijken ze het er met elkaar over gehad te hebben enzo . Blijkbaar kan je het soms inderdaad aan iemands uitstaling zien, bij mij dus wel. Bij mij waren het er best veel die het al wisten toen ik het vertelde...
Ik heb het gehad met mijn nichtje, niemand wist nog dat ze zwanger was, maar ik had gewoon het idee dat ze zwanger was. Ze zag er stralend uit en haar gezicht was zo mooi glad/gaaf en zag er zacht uit, ze straalde rust uit. Lastig uit te leggen maar ik zag gewoon iets aan haar. Toen ik het vroeg zei ze nee hoor! Met een big smile dus ik wist genoeg. En een paar weken later vertelde ze dat ze idd zwanger was, en toen ik het zag was ze dus ong 7 weken zwanger.
Ik vertelde het gister mijn fam,en mijn schoonzus zag het ook al ana me,die zegt het vaak bij anderen te zien,dat ze een soort zachte blik in de ogen hebben of zo
Nog geen week nadat ik mijn eisprong had gehad en ik zelf dus nog nisk wist, vroeg een vriendin het aan mij. Zij wist niet dat wij bezig waren en ik daarvoor een miskraam had gehad. Daardoor voelde ze zich erg lullig. Het bleek toch zo te zijn. Zij zij ook dat mijn gezicht zachter was.
Ja, ik heb ook vaak gehoord dat ik een zachtere uitstraling had. Vreemd want door de hormonen gedroeg ik me als een kenau....
Ik weet nog goed, 1,5 week voordat ik mijn zwangerschapstest deed.. Ik was totaal niet bezig met zwanger worden en dacht een buikgriep te hebben. Mijn beste vriendin kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw en zegt: "Juu.... er is iets met je! Je ziet er anders uit! Wat is er met je? Volgens mij voer je iets in je schild...." Nou ik wist écht niet waar ze het over had hahahaha... Op dat moment moet ik 8,5 week zwanger zijn geweest.
Dat "probleem" ken ik. Ik word er soort van gek van . Ik kreeg al vragen voordat ik het zelf wist, en het wordt nu alleen maar erger. We hebben afgesproken om niets te zeggen tot de echo, dus het wordt ons nu in ieder geval lekker makkelijk gemaakt :^o
Iedereen vond dat ik straalde en toen wist ook nog niemand het. Was wel leuk vond ik want ik wist wat er aan de hand was.
Ik heb dat nog niet gehad. Maar wel grappig dat sommige mensen het aan je kunnen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik zie het zelf ook aan mensen, ze stralen inderdaad iets uit. Bij vrienden vraag ik of ze zwanger zijn, maar bij vreemden wacht ik rustig af en zie dan later dat ik gelijk heb. Bij mijzelf hadden 3 vriendinnen ook erg snel gezien dat ik zwanger was.
wat goed dat jullie dan allemaal nog je mond kunnen houden Als iemand aan mij vraagt of k zwanger ben kan ik er gewoon niet over liegen
hihi, ik kan kiezen.....of mijn mond houden....of een hok met herrie Zal dus wel moeten, en ach, nog 4 weken :-# (klinkt echt ernstig lang als ik het zo lees )
hallo dames, Heb ik ook last van heb nu ook al een buikje dus dan is het bijna niet meer voor je te houden maar goed we zijn super blij, na 17 maanden! Liefs Deng
Ik merk aan mezelf dat ik heel erg vrolijk ben. Soms denk ik wel eens "ff iets minder vrolijk, anders gaan ze iets denken". Ik moet nog drie weken wachten op de echo...........