Hee, Ik ben op 14 feb. een kuur gehad van provera, ik had 24 pillen maar ben na 12 gestopt (2O feb.) vanwege alergische reactie. Toen ben ik 26 feb. ongesteld geworden een weekje ongeveer. En nu heb ik sinds 4 dagen ongeveer steeds heel lichtbloed verlies heel weinig en soms is het wat donker en dan weer lichter en 9 van de 10 keer heb ik het alleen bij het afvegen. Ik heb af en toe wat lichte ongi krampjes maar dat ik denk nou ik word weer ongesteld nee niet echt. Heeft iemand misschien enig idee wat dit is? Ik heb wat zwangerschapssymptonen maar die neem ik niet serieus aangezien het nog zo kort geleden is en je lichaam je goed voor de gek kan houden. Alvast bedankt! Liefs
Het kan wat spotting zijn LL omdat je cyclus waarschijnlijk nog altijd onregelmatig is... Wat zei de arts over het feit dat je gestopt bent met de medicatie?
misschien heel dom maar wat is spotting? mijn ongi was nou ff denken 4 maart gestopt en nu heb ik het sinds de 11e en daarvoor niks meer nou het enige wat ze zei was ow. had ik ook niet zoveel aan dus naja en toen begon ze dus over dat jaar wachten dus was een beetje val slag en heb niet verder gevraagd
Spotting is tussentijds bloedverlies wat geen duidelijk aanwijsbare reden hoeft te hebben. Vaker niet dan wel... Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden geweest dat de arts er niet van opkeek en zich er niet druk om maakte... Dat is ook zo. je hoeft je er ook niet druk om te maken.. maar een beetje uitleg naar jou toe was fijn geweest want dan is de arts niet de enige die zich er niet druk om maakt.. Nu kan je meedoen met je er niet druk om te maken Succes meid!
oke dat is fijn ja, dan weet ik in ieder geval wat het is he Ja idd een beetje uitleg was wel fijn geweest maarja die heb ik nu gekregen. Thanks