innesteling of eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by miepje1, Mar 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zondag 24 febr. voor het laatst ongesteld geweest. maandag 3 maart baarmoederfoto gehad. Volgens mijn laatste cyclus zou ik afgelopen maandag (10 maart) mijn eisprong hebben. Vorige week en afgelopen week om de dag geklust. Nu had ik afgelopen donderdag flinke steken in mijn buik en een soort van spierpijn, alsof ik de hele dag buikspieroefeningen had gedaan :) Later op de dag kreeg ik last van mijn onderrug. Vrijdag misselijk en steeds een hongergevoel (rommelende maag, steeds het gevoel dat ik omval van de honger) Dit hongergevoel heb ik vandaag ook al de hele dag. Moet steeds iets eten, anders val ik om.
    Zou het nu kunnen zijn dat afgelopen donderdag een innesteling is geweest en dat mijn eisprong dus eerder is geweest dan verwacht door bijvoorbeeld de hsg, of zou het nu juist een verlate eisprong geweest zijn ? Herkent iemand mijn "klachten" ?

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
  3. judibi

judibi Bekend lid

komt die vreselijke zin weer: afwachten tot je nod :D erg he, die zin? helaas is dat het enige dat er op zit. dan kun je terugrekenen wanneer je ei was. dat doe ik ook altijd, elke maand weer: terugrekenen. hebben we op tijd gevrijd? je kunt jezelf er helemaal gek mee maken :) maar ja, daar doe je niets aan. ik weet wel, dat sinds ik er echt op let, ik elke cyclus van alles en nog wat voel en dat alles kan wijzen op een zwangerschap. en het telkens niet is. maar er zijn er echt, die het al zo vlak na hun ei voelen, dus het kan! ik hoop dat je zwanger bent :D

Share This Page