Hallo Even een vraagje. Wij hebben zondagavond gemeenschap gehad, daarna een beetje rozige afscheiding. Gister en vandaag donker bruin. Ik ben net naar het toilet geweest en nu is het toch rood bloedverlies, duid dit op een miskraam? Groetjes Pamela. Ik heb bij mijn vorige twee zwangerschappen ook gevloeid, is nooit bewezen waarvan dat is.
dat kan nu niet zo gezegd worden wat het is. wel kan het verchillende oorzaken hebben mischien is het gewoon een adertje wat geknapt is je doorbloeding is nu veel meer, of de innesteling geeft toch iets bloed af. het is te vroeg om conclussies te trekken en ben bang dat je zult moeten afwachten de tijd zal het zeggen . knuf miriam
Hallo Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en deze heeft een afspraak gemaakt voor morgen bij de gynaecoloog. Om 10 uur moet ik daar zijn en krijg dan een echo. Het bloeden word niet meer en is nu weer wat donkerder. Groetjes Pamela.
z\o snel al een echo ? dan is er meestal nog niets te zien ik had dat ook zo vroege echo en werd alleen maar onzeker erdoorrr ook al had ik bloedverlies ik heb spijt dat ik toen ben gegaan werd gewoon onzeker ervan had beter met 6 week kennen gaan. oke bij mij was het buitenbaarmoederlijke zwangerschap . maar bij een geowne zwangerschap is dan ook meestal nog niets te zien. je word er alleenmaar onzeker van. maar goed hoop dat je over paar week mooie echo heb