bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door allwoman, 7 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hallo,
    overmorgen ben ik 11 weken zwanger en gisteravond had ik bloedverlies,nu is dat gelukkig gestopt ,maar waar ik me meer zorgen over maak is het verkrampte gevoel wat ik sindsdien nog steeds heb.
    Ik weet dat de boel nu beter doorbloed is en er ook een klein vaatje geknapt kan zijn.

Ik heb net de ass van de vk gesproken en ook verteld dat ik voor dat ik zwanger raakte van mijn eerste kind een miskraam had met ruim 11 weken.
    Afgelopen vrijdag heb ik een positieve echo gehad.
    Vandaag is er niemand die een echo kon maken,wel kan ik vanmiddag (pas) om 15:50 komen proberen het hartje te luisteren.
    Ze begreep wel dat wanneer dat niet lukt het nog meer onzekerheid kan geven en het wachten nog langer duurd op een echo.
    Heb gewoon even een dipje nu.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu erg onzeker bent, helemaal omdat je al een miskraam hebt gehad.
    Toch maar even wachten tot 15.50u en hopelijk hoor je het hartje dan weer duidelijk kloppen!

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik snap ook heel goed dat je bang bent dat het fout is.
    ikzelf heb voor deze zwangerschap een vroege miskraam gehad en met deze zwangerschap ben ook banger.
    ik weet dat buikpijn ook normaal is, maar nu ben ik meteen bang dat het een teken is dat het mis gaat.
    ik probeer heel erg om positief te blijven, maar is soms erg moeilijk.
    maar in mijn eerste zwangerschap heb ik rond de 11e week ofzo ook 1 of 2 dagen wat bloedverlies gehad en dat bleek een geknapt bledvaatje, maar ik was toen ook heel erg bang.

ik denk zelf dat het bij jou ook wel zoiets is.
    doordat je toch wat gestresst bent kun je ook wat buikkrampen hebben he, en dat maakt je alleen nog maar onzekerder.
    maar het zal vast wel goedkomen.
    positief blijven!
    succes vanmiddag.

liefs, mejon

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel...!we zullen moeten afwachten idd..die kramp had ik alleen wel toen ik onder de douche stond ,met afdrogen merkte ik dat ik vloeide..die kramp is niet meer weggegaan dus dnek dat dat geen stress is..

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    pff wat een spannning! Hoop dat het toch helemaal goed zit hoor met jullie ukkie.
    Sterkte.

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    (sorry verkeerd geplaatst hier)

alles is gelukkig nu goed.

Ze kon het hartje niet vinden maar wilde toch een echo voor me proberen te maken,ze had er de opleiding niet voor en wist amper hoe dat ding werkte! (ze hebben daar een apparte echoscopiste)
    Maar ze zei het kindje vinden we wel als jij maar ziet of het hartje klopt,en gelukkig zagen we dat allebei al snel..een hele geruststelling.

Ik mag volgende week nog een keer extra komen om nogmaals te proberen het hartje te horen,dan moet het wel lukken zei ze..dat vind ik wel fijn.

Ik ben al erg hard gegroeid en blijkbaar heb ik dus meer last van mijn banden(ik ken wel bandenpijn maar dat komt en gaat bij mij dit blijft)
    En het was toeval dat die bloeding er bij kwam.

Zo heel verhaal,maar ik ben nu in ieder geval meer gerustgesteld! Ga lekker vroeg naar bed want ben bekaf.
    Allemaal bedankt hoor!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gelukkig maar! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina