mijn vraag is hoevaak moet de kleine gemiddeld schoppen per dag? ben nu 28 weken zwanger en de kleine is aardig rustig sinds gisteren. moet ik me daar zorgen om maken of is dat normaal dat de kleine ook nog moet groeien enzo en daarom er soms een dag of 2 niet veel beweging is.
Hoi Wendy, baby's hebben net als wij wel eens drukke en rustige dagen. Vanaf 28 weken moet je je kleine wel elke dag voelen, maar de een heeft continue beweging en de ander minder. We zeggen 10 keer op een dag en dat mogen dan ook bewegingen achter elkaar zijn. Ook moet je je kleine wel wakker kunnnekrijgen. Ga bij twijfel over leven voelen s avonds echt even een uur liggen (in bad of op de bank) en probeer je te ontspannen. Speel met je buik en je kind en dan moet je binnen een uur reactie krijgen. Is dit niet het geval of twijfel je, bel je vk. Groetjes Brigitte
oke harstikke bedankt hiervoor ja t is ons eerste kindje dus alles heeft een ? enzo weet nu hoevaak ik de kleine ongeveer moet voelen per dag gelukkig groetjes wendy