bloedverlies...

Discussie in 'Miskraam' gestart door ynnel1, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Hallo....
    Ik ben sinds 8 weken zwanger maar heb vanaf gister zo af en toe wat bloedverlies.... :(
    Het is rood-bruin kleurig en het is elke keer maar een paar druppels.....
    Vanmiddag was het wel iets meer maar geen stolsels....
    Heb wel al vanaf zondagavond lichte krampen in m'n buik... :(
    Dokter weet het niet....
    Heb morgen wel al een vervroegde echo....
    Maar ja ik ga denk maar van het ergste uit! :cry:

Liefs

2. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Wat vervelend dat je bloedverlies hebt! Je wordt er zo onzeker van he. Goed dat je morgen voor een echo mag. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Over het algemeen is bloedverlies in combinatie met krampen niet zo'n goed teken. Ik heb zelf 3 miskramen gehad en ook 1 goede zwangerschap waarbij ik in de eerste 13 weken veel bloedverlies had. Er was een duidelijk verschil met dat bloedverlies, het was meteen helderrood en ik voelde niks van kramen in mijn buik. Bij de andere miskramen had ik wel last van minder kwaaltjes, krampen en was het bloedverlies meer rood/bruin. Ik hoop voor je dat het toch in orde is, maar ik denk dat je inderdaad beter van het ergste uit kunt gaan. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik wens je heel veel sterkte, je zult niet zo lekker slapen vannacht denk ik, maar ik hoop dat het je toch lukt wat rust te pakken. Ik duim voor je...

3. Niet meer actief

Jeetje, wat vervelend zeg.
    Ik zal voor je duimen dat alles goed is!
    Hou ons op de hoogte ok.

liefs mara

4. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ben vandaag voor de echo geweest en eigenlijk is er nog niet duidelijk!
    Ik ben zeker nog geen 8 weken zwanger, waarschijnlijk nog maar 5!
    Dus ja dat houdt in dat er sowieso geen hartslag is :(
    Het is dus nog steeds onzeker.....
    Maar de arts had er eerlijk gezegd niet zo'n goed gevoel over!

Groetjes en liefs

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat klinkt inderdaad niet echt positief. Is het al bekend wanneer je weer een echo hebt om te kijken of het gegroeid is. Houd inderdaad maar een beetje rekening met het feit dat het niet goed is. Ik zou je liever geruststellen, maar durf dat nu eigenlijk niet te doen. Vooral die drie weken verschil is wel erg veel. Natuurlijk hoop ik dat ik er helemaal naast zit en het allemaal meevalt.
    Sterkte.

6. MissMicky24

1 mei 2008
    13
    0
    0
    Hoogland
    Hey Meissie. ik ben nu ook 8 weken zwanger en sinds zondag na het vrijen verlies ik ook bloed, bij mij is het helderrood en steeds druppels. vandaag is het zo erg dat ik wel een verbandje in moet.heb echt het gevoel alsof ik ongesteld ben.mijn verloskundige zegt dat het een wondje kan zijn alleen dat is na 2 dagen over.of juist een langdurig begin van een MK.ik voel precies wat jij voelt alleen ik heb geen krampen. ben ook erg onzeker en moet vrijdag voor de echo!
    Succes meis..
    Groetjes Maike

7. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Hoi Maike!
    Rot gevoel hé..
    Maar als ik dan jou verhaal hoor klinkt dat een heel stuk positiever als die van mij... want jij heb geen buikkramp....
    Er zijn nog zoveel andere redenen voor bloedverlies tijdens de zwangerschap (denk alleen maar al aan innestelbloeding, invreten van de placenta) hou mij op de hoogte oke?
    Ben benieuwd naar de echo...
    Liefs Lenny

8. Tintje

Tintje Nieuw lid

28 mei 2008
    2
    0
    0
    Ik heb zondag een paar druppeltjes bloed verloren. Op maandag wat bruine afscheiding (ik denk oud bloed). Maandagmiddag en dinsdag en vandaag overdag heb ik nergens last van. Tot daarnet. Ik had weer een iets andere kleur afscheiding. Ik kan niet zeggen dat het bloed was of wat anders?! Ik moet zeggen dat ik me wel erge zorgen maak. Ik heb vooralsnog geen echte buikpijn, maar wel al de hele dag een "rommelende" buik!
    Ik ben bijna 8 weken!
    Weet iemand nog tips of wat er nu gaat komen?

Kus Tintje

9. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ja wat er nu komen gaat is niet echt bekend denk ik....:-s Zolang je geen echte buikkrampen hebt moet je sowieso vertrouwen houden...
    Ik heb op dit moment echt best heftige krampen :( (vergelijkbaar met een heftige mentruatiekramp)
    Gewoon naar de dokter gaan en je kan eventueel even op google kijken maar daar lees je echt van alles en ik weet niet of je daar echt vrolijker op wordt.. :(:

Liefs

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Meiden,

Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen en ik duim voor jullie dat alles in orde is.

11. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi meiden,

Ook ik zit in het zelfde schuitje. Verlies sinds gister helderrood/rose bloed. Het komt niet in mijn maandverband, wel met afvegen zo'n drie w.c.-papiertjes nodig. Vanochtend geen bloed, maar zojuist met poepen wel weer wat bloed meegekomen. Ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis (al 2 miskramen gehad) en heb vanmiddag om 15.30 uur een echo.

Hebben jullie stolsels in het bloed? En merken jullie dat je de zwangerschapsverschijnselen afnemen? Ik heb gister 5 kleine stolseltjes gehad,maar nog wel gespannen borsten en misselijk met vlagen.

Heb wel buikpijn van de zenuwen, maar dat zijn dus gewoon mijn darmen :)

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb met 7 weken ook bloedverlies gehad, ik schrok me dood. Na de echo was alles goed maar ik kreeg wel te horen dat het nog niet zeker was.
    De gyn vroeg 2 weken daarna of ik nog bloedverlies had maar dat was na een paar dagen gestopt. Nu zijn mijn man en ik terug gaan kijken en het blijkt dat we sex hebben gehad de avond voor het bloedverlies. Waarschijnlijk is daar een wondje door ontstaan en verloor ik wat bloed.

13. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik ben dus zojuist het vruchtje kwijt geraakt op de w.c! :(
    Heel naar idee, had liever gehad dat het dan in m'n maandverbandje was gekomen..
    Ik wens verder iedereen suc-6 in deze onzekere periode...
    Liefs

14. ellensunshine

18 mrt 2008
    37
    0
    0
    Och meid, wat vreselijk voor je dat dit is gebeurd. Ik wens je heel veel sterkte. Ik weet niet hoe het voor jou is, maar voor mij voelde de miskraam als een enorm verlies. Neem de tijd om te verwerken.

Veel liefs Ellen

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ynell: wat ontzettend erg zeg. Sterkte in deze moeilijke tijd.

gr vruchtje

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meis wat vreselijk, ik wens je hee veel sterkte de aankomende tijd!

17. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    veel sterkte meid en hoop dat alles goed mag gaan met je en de kleine

Deel Deze Pagina