Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad, na een zwangerschap van 6,5 week... Tenminste, dat zegt de dokter naar aanleiding van mijn verhaal. Op het moment dat "het" gebeurde, was ik er 100% van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk een miskraam had gehad. Maar na het doktersbezoek begonnen de twijfels toe te slaan. De dokter heeft geen inwendig onderzoek naar me gedaan, maar alleen vragen gesteld. En hij kon aan het "vruchtje/zakje" ook niet goed zien of het om een vruchtzakje leek. Ik heb ook geen buikpijn/krampen gehad, helemaal geen last, maar wel bloedverlies. De dokter zei dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is geweest. Aanstaande vrijdag heb ik een echo-afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop dat zij me meer kunnen vertellen wat er nu precies gebeurd is. Of er eventueel nog iets is achtergebleven, of dat ik (hopelijk) nog zwanger ben. Ik ga uit van het ergste, dat ik een miskraam heb gehad, maar stiekum in mn achterhoofd hoop ik op goed bericht. Als iemand hetzelfde heeft mee gemaakt, laat dan hier je bericht achter. Groeten van Patricia.
Hey Patricia, Ik heb zelf ook vaak gehoopt dat het toch goed zou zijn. Bij mij was dat niet zo, maar dat zegt natuurlijk niets over jou. Ik hoop het echt voor je! Wachten duurt dan ineens lang he, zeker voor zo'n echo. Laat je weten wat er uit komt? liefs mara
hallo patricia, ik hoop voor je op heel goed en mooi nieuws. Inwendig zouden ze ook veel meer kunnen zien dan uitwendig. hier alleen helaas een negatief verhaal bij mij was er met de 8 weken alleen een vruchtzakje te zien heb geen bloedverlies niks gehad. en ben dus bij de 9 weken gecurriteerd helaas.! maar voor jou is het nog vroeger en hoop dat je bij de voglende echo mooi nieuws krijgt!... laat je het inderdaad weten? ik duim voor je meis!
Dank jullie wel voor jullie gelukswensen! Ik hoop ook echt dat we vrijdag goed en mooi nieuws mee krijgen naar huis. Ik sta ingepland voor een normale echo, maar ik hoop dat als ik mijn verhaal doe, ze toch een inwendige echo gaan maken. dan ben ik tenminste van de onzekerheid af. Ik laat het hier weten als we er vrijdag zijn geweest. Groetjes Patries.
Goh dit is precies hetzelfde verhaal als mij. Ik heb 1,5 dag bloed verloren. Dag 1 leek net alsof ik ongesteld was geworden. Ik ben ook bij de ha geweest en ik moet dinsdag voor een echo. Ik heb ook geen krampen gehad en geen stolsels verloren. Ik hoop ook op goed bericht. Ik ga voor je duimen...spannend he?
Bedankt voor jullie berichtjes! Ik vind het nu echt heel spannend worden... Vrijdag lijkt echt nog heel ver weg. Als je op iets wacht, duurt het alleen maar langer. Ik hoop ook op goed nieuws, maar ik hou rekening met het ergste.... Ik laat het jullie weten....
Hey Lautjuh! Heb jij hetzelfde gehad? Dinsdag lijkt dan nog zo ver ewg, he? Ik weet hoe je je voelt... Ik hoop bij jouw (ook) op een goede afloop. De bloedingen waren bij mij vrijdag het ergste, daarna leek het alsof ik aan het eind van een menstruatie zat. Maandagmiddag was het bloeden helemaal over. Ik ben wel een klein "stolsel/zakje" verloren, heb ik ook mee genomen naar de dokter, maar die werd er dus niet veel wijzer uit. Die echo afspraak had ik al staan i.v.m. mn zwangerschap, maar nu word wat een leuke, eerste echo moet zijn misschien wel een hele zware en moeilijke echo. Succes alvast voor dinsdag! Duim ook voor jou! Groetjes Patries.
Hey Paddels: Ik ga voor ONS duimen oke? Hopen dat het meevalt. En zo niet dan moest het gewoon zo zijn...Je mag me altijd een pb sturen hoor!
hoi meiden ik heb ook bloedverlies gehad. 1x met 10 weken en 1x met ruim 11 weken. 1e keer heel veel dacht echt een miskraam. maar na onderzoek (inwendig) bleek alles toch goed te zijn 2e keer weinig bloed, aanhoudend, en krampen toch ook nog alles goed, en gisteren met ruim 14 weken weer een echo en nog steeds alles goed bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. mijn advies: wacht de echo af en houd met beide uitslagen rekening, hoe moeilijk ook. heel veel succes allebei ! groet xandra
Hoi Xandra! Ik ben blij voor je dat het gelukkig bij jou allemaal goed is gegaan beide keren. Ik hoop dat dat voor ons ook geldt. Ik wacht nu gewoon de echo af, en we houden inderdaad rekening met het ergste. Is het achteraf geen miskraam geweest, dan ga ik het echt uitschreeuwen! Maar het is nog even afwachten tot morgen... Wat duurt dat toch lang...
Hallo allemaal. Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest voor mn echo. Heb het hele verhaal uitgelegd, en toen heeft ze een inwendige echo gemaakt. Er zat helemaal niks meer in mn baarmoeder, dus een miskraam gehad. Het was vroeg in de zwangerschap, ik was 6,5 week zwanger toen het gebeurde. Ik heb er wel rekening mee gehouden, maar als je dan toch die bevestiging krijgt, is het weer even slikken. Maar mijn man en zijn blij dat alles schoon is van binnen, en we nu met een schone lei kunnen beginnen. We kunnen het nu voor onszelf afsluiten, en voor de volgende zwangerschap gaa. Ik wil iedereen hier verder heel veel sterkte wensen! Het komt allemaal wel goed. Liefs van Paddels
Hey Paddels, Heel veel sterkte! Bij mij is het ook mis gegaan. Ik heb even mijn zinnen ergens anders op gezet. Ik wil niet meer zo bezig zijn met zwanger raken. Het komt zoals het komt. Jammer dat jij ook een mk hebt gehad. Sterkte ermee en succes en geluk in de toekomst! Liefs lautjuh