bloedverlies

Discussion in 'De bevalling' started by dame, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    hallo

ik ging net naar het toilet en tot mijn verbazing zag ik wat druppels
    bloed op mijn inlegkruisje, en bij het vegen meer bloed..
    toen is het afgezakt.. moet ik bellen naar de verloskundige of is dit normaal? :(

2. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Een klein beetje bloedverlies is normaal, zolang het maar niet veel meer wordt (zoals een menstruatie zeg maar). Ik denk dat het te maken heeft met beginnende ontsluiting, dus spannend is het wel ;)

3. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    het lijkt eigenlijk op het einde van een menstruatie,
    als het een beetje vaag wordt, ik twijfel enorm of ik nou wel of niet moet bellen

4. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    ik denk dat ik net de slijmprop heb verloren
    het was veel bloed met slijm, dit was nadat ik de vk had gebeld over het lichte bloedverlies, die
    zei dat ik moest wachten op de weeen, begin nu wel
    zenuwachtig te worden

5. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Spannend, misschien ben je al wel bezig, succes!

6. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    hallo

ik verlies nog steeds bloed en de vk zegt dat het normaal is, maar ik heb er toch geen goed gevoel bij.. ik kan niet slapen omdat ik er over lopen te piekeren.. ook als ik naar het toilet ga verlies ik steeds klein bloedproppen bij het plassen en mij inlegkruisje zit ook steeds vol.. :(

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Het ziet er naar uit dat je gaat bevallen! Misschien ben je nu al volop bezig terwijl ik dit zit te typen.... :D
    Ik ben ook zo beniuwd hoe het gaat beginen, heb bij de 1e een KS gehad, dus heb geen idee. Ik heb aan mijn moeder gevraagd hoe haar bevallingen begonnen zijn. Bij alle drie de zwangerschappen begon het een paar dagen van te voren met bloedverlies, dus het hoort er net als wat de VK zei echt gewoon bij. Ik ben er nu een beetje op voorbereid, maar ik snap dat je er niet gerust op bent hoor.
    SUCCES!

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Spannnnnund :D
    Snap je ongerustheid hoor. Heel je zwangerschap ben je gewent bloed te zien als probleem. En nu is het juist geen probleem maar het begin van je bevalling.

Ik moet zelf nog even...en dat is een heel dubbel gevoel. Aan de eene kant wil ik nu al wel want wil zo enorm graag weten of t goed gaat, hoe het gaat...of het echt een meisje is (ik...de eewige twijfelaar) en hoe mn man gaat reageren (zijn eerste kindje)
    Maar aan de andere kant wil ik die buik helemaal nog niet kwijt! Gezellig elke morgen wakker worden en dan geschopt worden. of al die kleine hikjes.. En t is waarschijnlijk de laatste keer :(
    Dus ik berust maar in het feit dat t nog n maandje of 2 zal duren voor ik begin.

Maar ben erg benieuwt hoe het nu met jou is. Of het allemaal lekker door zet.
    Heel erg veel succes iig!

9. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    hallo allemaal

bedankt voor jullie reactie's
    hier nog steeds niet behalve bloed en volgens mij
    ook vruchtwater want mijn inlegkruisje en onderbroek waren vanmorgen toen ik opstond helemaal doorweekt.. heb de vk nog niet gebeld want wacht nog even af ik wat ga voelen..
    ik ben benieuwd of het vandaag wel doorzet..

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik zou als je er bezorgd over bent de vk vragen om er echt naar te kijken hoor. Ws is het idd het begin van de ontsluiting, maar toch beter om het zeker te weten toch?

11. karin mv boas

Dec 6, 2007
    43
    0
    0
    ik vind t eerlijk gezegd wel vreemd dat je vk niet even komt kijken en luisteren.tegen mij is namelijk gezegd dat ik bij bloedverlies meteen moest bellen.het kan een gesprongen vaatje door t krijgen van ontsluiting zijn,maar ook iets ergers.ik zou toch nog eens bellen,ook ivm evt vruchtwater.je wil t toch zeker weten,niet?of ben je al druk bezig? ;)
    succes in ieder geval!

12. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0

ik vind het ook vreemd moet ik eerlijk zeggen, want toen ik van de week
    belde kreeg ik te horen dat het niks is,waarschijnlijk de slijmprop en dat ik alleen moet bellen bij weeén en vruchtwater wat gekleurd kan zijn, zoals op het kaartje staat..vandaar dat ik eigenlijk niet eens meer durf te bellen.. beetje dom van mij eigenlijk maar kan het niet helpen.. ondertussen vloei ik nog steeds door, steeds een inlegkruisje vol..

13. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Vind het wel heel lang duren hoor, dat bloedverlies, zou toch weer bellen! BElachelijk trouwens dat ze daar zo moeilijk over doen. Het is jouw kindje, laat je niet afschepen!

14. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0

het kan dagen duren is me verteld..

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik zou er geen genoegen mee nemen hoor, ik vind dat er gewoon naar moeten kijken. voor hun een kleine moeite toch?
    Gewoon blijven bellen tot ze gaan kijken.

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

Jan 4, 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    dus dat
    belachelijk

17. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    ik wil je niet ongerust maken maar eigenlijk wel, bloedverlies is helemaal niet normaal op deze termijn, het kan je placenta wel zijn, ik zou het ziekenhuis bellen, wat een stomme vk zeg, en eerlijk gezegd begrijp ik jou ook niet dat je niet meteen zelf belt naar de VK bij ongerustheid bel je toch gewoon! ik snap dat je niet wilt bellen met een zeur vraag maar het gaat wel om een mensen leventje! ik hoop dat ze je ondertussen nagekeken hebben en nogmaals bloedverlies is niet normaal

18. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    ik heb met 35 weken een enorme bloeding gehad heb meteen 112 gebeld! werd meteen naar het ziekenhuis gebracht en daar is mijn kindje meteen gehaald met een keizersnede dus BELLEN

19. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    hallo allemaal

na een pijnlijke nacht met weeén heb ik vanmorgen de vk gebeld, die kwam kijken en het bleek dat ik nog maar 1 cm ontsluiting had, en dan
    het oorweeén zijn... het bloedverlies is nog steeds volgens haar heel normaal, ik verlies nog steeds proppen bloed.. ik moest dus afwachten totdat het erger weeén worden en dan bellen.. loop al de hele dag te kramperen, ze komen onregelmatig..
    pffff...

20. karin mv boas

Dec 6, 2007
    43
    0
    0
    hopelijk zet t snel door.gelukkig is de vk toch even komen kijken.ik blijf t vreemd vinden,dat bloedverlies.je slijmprop bestaat niet uit klonters bloed,dus dat kan t niet zijn.bij gebroken vliezen kun je wel IETS bloedverlies hebben,maar zijn je vliezen wel gebroken?
    succes met bevallen meis.

Share This Page