Steken bij schaambot en duizeligheid

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by spotlight, Jul 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    Lieve verloskundigen,

Vandaag alle spulletjes voor de babyuitzet gehaald. Nadat we thuisgekomen zijn, kreeg ik last van felle steekjes/krampen bij en op mijn schaambot. Hoor wel vaker dat je dit voelt als de baby aan het indalen is..., neem aan dat dat nu nog niet het geval is? Is dit het begin van BI? Als ik rust, gaat het niet meteen over. Heb ook een zeurend gevoel in de onderbuik. Merk wel dat mijn lichaam het zwaarder begint te vinden. Houdt meer vocht vast, ben sneller buiten adem en ben duizelig. Wat kan bovenstaande betekenen en hebben jullie nog tips?

Bedankt voor jullie tijd!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Spotlight,

wrs heb je een beetje teveel hooi op je vork genomen die dag en ben je drukker geweest dan anders. Je lichaam reageert er in de zwangerschap heftiger op en met name voel je dit in je buik. Die steken zijn waarschijnlijk je banden en dit kan geen kwaad. Teken van het even rustiger aan doen. Die duizeligheid zal wrs komen van een bloeddrukdipje. Komt vaker voor, zorg ervoor dat je goed veel drinkt en geregeld op de dag eet.
    Dus niet bang zijn voor indalen (wat overigens geen klwaad zou kunnen) of andere gekke dingen, je lichaam heeft het wat zwaarder op het moment met de greeispurt waar die kleine in zit. Goed naar je lichaam luisteren.

Groetjes Brigitte

Share This Page