Kind valt zes meter in H&M Emmen Uitgegeven: 23 april 2010 18:15 Laatst gewijzigd: 23 april 2010 18:15 EMMEN - Een jongetje is vrijdagmiddag zes meter naar beneden gevallen vanaf de eerste verdieping van kledingwarenhuis Hennes & Mauritz in Emmen. Dit zei een politiewoordvoerder. Het kind is waarschijnlijk over een glazen plaat heen geklommen en op het hoofd terechtgekomen, waarna het zwaargewond is overgebracht naar de Isala Klinieken in Zwolle. Kind valt zes meter in H&M Emmen | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ja verschrikkelijk. Daarom vind ik winkelen met Isabella nooit echt heel leuk. Ik ben constant aan het opletten. Ik hoop dat hij verder stabiel is.
Dames zal jullie gerust stellen. Ik ken het jochie hij heeft er gelukkig alleen een bult op zijn hoofd aan over gehouden. Maar blijft voor observatie in groningen vannacht. Zwolle was vol dus hebben ze hem met de helikopter naar groningen gebracht. GELUKKIG lijkt alles goed. Laatste wat ik hoorde was dat hij ook wel praatte en vroeg naar z'n opa.